AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dette spørsmålet om man har vært for syk til å utføre behandling eller arbeidsrettet aktivitet. Altså når man går på aap er man syk. Hvis jeg har vært for syk men har likevel dratt på nødvendige behandlingstimer så er jeg ikke for syk. Hva er egentlig hensikten med spørsmålet? Jeg gjør ofte ting selv om jeg er for syk. Er det kun når man er så syk at man ikke får seg opp av senga at man skal svare ja på denne? Eller er det også meningen å legge inn dager man ikke har noe på programmet,men man er for syk for i teorien å jobbe? Sist jeg hadde behandling var timen kl 8.00. Jeg stresset veldig om at det var så tidlig og sov veldig dårlig. Redd for å gå glipp av timen. Jeg dro likevel på timen. Så da kunne jeg ikke krysse av at jeg hadde vært for syk. Er dette riktig? Hva er dataene for på spørsmålet? Fordi jeg gjør meg selv kanskje bjørnetjeneste ved å hevde stadig at jeg er frisk? Anonymkode: 40567...eb6 0 Siter
XbellaX Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du gjør deg ikke en bjørnetjeneste ved å hevde at du er frisk. Nav vet du er syk, det er ikke det det handler om. Du rapporterer for å sikre at utbetalingene dine blir riktige. Dataene brukes til å hente info om gyldig og ikke gyldig fravær (at du har en avtale men bare uteblir, eller ikke registrerer timer, nav må vite hvorfor), og for å sjekke om aktivitetsplanen din må endres (at den er for krevende f.eks). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden XbellaX skrev (24 minutter siden): Du gjør deg ikke en bjørnetjeneste ved å hevde at du er frisk. Nav vet du er syk, det er ikke det det handler om. Du rapporterer for å sikre at utbetalingene dine blir riktige. Dataene brukes til å hente info om gyldig og ikke gyldig fravær (at du har en avtale men bare uteblir, eller ikke registrerer timer, nav må vite hvorfor), og for å sjekke om aktivitetsplanen din må endres (at den er for krevende f.eks). Ok takk for svar 🙂 Anonymkode: 40567...eb6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dette skal din saksbehandler hos NAV svare deg på, ikke tilfeldige mennesker på et internettforum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.