Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg økte (i samråd med fastlege) Zoloft fra 100 til 150 for 4-5 uker siden. Jeg opplever å ha fått god effekt av det og har mye mindre angst.

Fastlegen er OK med at jeg bruker AD, men er i utgangspunktet ikke veldig glad i at jeg bruker AP (han opplever det litt som å skyte spurv med kanon når jeg ikke har en psykoselidelse). Jeg brukte 2 mg Fluanxol (min vanlige dose er 1 mg, men øker til 2-3 mg i perioder med mye angst og holder meg der en stund), og reduserte for en uke siden til 1 mg. Kjenner ikke på noe mer angst, og det går egentlig helt fint.

Men - jeg tenker litt rundt hva jeg bør gjøre framover. Hva er en god vedlikeholdsdose? Bør jeg ligge på 1 mg når jeg har økt Zoloft?

Fastlegen min mener som sagt at minst medisin er best, og er glad for at jeg reduserer dosen AP. Fram til jeg evt. bytter medisin, hva bør jeg gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...