Gå til innhold

Seponere Lamictal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal seponere Lamictal (300 mg) i samråd med lege fordi jeg ikke har bipolar lidelse. Hvor lang tid må jeg regne med å bruke på det? Er det et håp om at jeg er medisinfri til jul?

Anonymkode: b4dee...187

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du depresjoner da?

Anonymkode: ee0c3...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du depresjoner da?

Anonymkode: ee0c3...e7b

Ja, jeg har tilbakevendende depresjoner som skal behandles annerledes, og det tar vi ved en evt ny depresjon. Legen min liker ikke at jeg bruker lamictal fordi jeg ikke har bipolar lidelse og fordi han tror at den er årsaken til noen av mine vansker. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte på den fordi jeg ikke vil bruke medisiner unødvendig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg har tilbakevendende depresjoner som skal behandles annerledes, og det tar vi ved en evt ny depresjon. Legen min liker ikke at jeg bruker lamictal fordi jeg ikke har bipolar lidelse og fordi han tror at den er årsaken til noen av mine vansker. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte på den fordi jeg ikke vil bruke medisiner unødvendig. 

Du får nedtrappingsplan av legen. Vil så absolutt tro at du er av medisinen lenge før jul.

Anonymkode: b439f...024

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får nedtrappingsplan av legen. Vil så absolutt tro at du er av medisinen lenge før jul.

Anonymkode: b439f...024

Ok. Det høres bra ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...