AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skal seponere Lamictal (300 mg) i samråd med lege fordi jeg ikke har bipolar lidelse. Hvor lang tid må jeg regne med å bruke på det? Er det et håp om at jeg er medisinfri til jul? Anonymkode: b4dee...187 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har du depresjoner da? Anonymkode: ee0c3...e7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du depresjoner da? Anonymkode: ee0c3...e7b Ja, jeg har tilbakevendende depresjoner som skal behandles annerledes, og det tar vi ved en evt ny depresjon. Legen min liker ikke at jeg bruker lamictal fordi jeg ikke har bipolar lidelse og fordi han tror at den er årsaken til noen av mine vansker. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte på den fordi jeg ikke vil bruke medisiner unødvendig. Anonymkode: b4dee...187 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har tilbakevendende depresjoner som skal behandles annerledes, og det tar vi ved en evt ny depresjon. Legen min liker ikke at jeg bruker lamictal fordi jeg ikke har bipolar lidelse og fordi han tror at den er årsaken til noen av mine vansker. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte på den fordi jeg ikke vil bruke medisiner unødvendig. Anonymkode: b4dee...187 Du får nedtrappingsplan av legen. Vil så absolutt tro at du er av medisinen lenge før jul. Anonymkode: b439f...024 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får nedtrappingsplan av legen. Vil så absolutt tro at du er av medisinen lenge før jul. Anonymkode: b439f...024 Ok. Det høres bra ut. Anonymkode: b4dee...187 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.