Gå til innhold

Til dere som har blitt avsluttet på dagen uten forvarsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld.  Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. 

Anonymkode: 12c91...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld.  Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. 

Hva har blitt avsluttet?

AnonymBruker
Skrevet
Havfruen skrev (Akkurat nå):

Hva har blitt avsluttet?

Terapi. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er det din skyld? Hva var grunnen til at du ble avsluttet på dagen?

Anonymkode: 08a22...f80

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva var den opprinnelige avtalen når dere startet, hva ble dere enig om? Hva ble snakket om underveis?

AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Hva var den opprinnelige avtalen når dere startet, hva ble dere enig om? Hva ble snakket om underveis?

Vi snakket aldri om den delen og hvordan en avslutning skulle skje. Det var opp til hen hvor lenge hen ville hjelpe meg. Så jeg vet at jeg bare må tåle det og at jeg burde vært mer forberedt på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi snakket aldri om den delen og hvordan en avslutning skulle skje. Det var opp til hen hvor lenge hen ville hjelpe meg. Så jeg vet at jeg bare må tåle det og at jeg burde vært mer forberedt på det. 

Hva mener du at du har gjort galt? Var det en avslutning dere ble enige om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Offentlig eller privat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...