AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld. Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. Anonymkode: 12c91...ae9 0 Siter
Havfruen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld. Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. Anonymkode: 12c91...ae9 Hva har blitt avsluttet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Havfruen skrev (Akkurat nå): Hva har blitt avsluttet? Terapi. Anonymkode: 12c91...ae9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld. Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. Anonymkode: 12c91...ae9 Hvorfor er det din skyld? Hva var grunnen til at du ble avsluttet på dagen? Anonymkode: 08a22...f80 0 Siter
XbellaX Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan taklet dere alt som skjedde i dere selv i etterkant av en slik avslutning? Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det, og alt er min skyld. Å bli avsluttet på denne måten er en frykt jeg har hatt lenge. Anonymkode: 12c91...ae9 Hva var den opprinnelige avtalen når dere startet, hva ble dere enig om? Hva ble snakket om underveis? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden XbellaX skrev (Akkurat nå): Hva var den opprinnelige avtalen når dere startet, hva ble dere enig om? Hva ble snakket om underveis? Vi snakket aldri om den delen og hvordan en avslutning skulle skje. Det var opp til hen hvor lenge hen ville hjelpe meg. Så jeg vet at jeg bare må tåle det og at jeg burde vært mer forberedt på det. Anonymkode: 12c91...ae9 0 Siter
XbellaX Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi snakket aldri om den delen og hvordan en avslutning skulle skje. Det var opp til hen hvor lenge hen ville hjelpe meg. Så jeg vet at jeg bare må tåle det og at jeg burde vært mer forberedt på det. Anonymkode: 12c91...ae9 Hva mener du at du har gjort galt? Var det en avslutning dere ble enige om? 0 Siter
Havfruen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi snakket aldri om den delen og hvordan en avslutning skulle skje. Det var opp til hen hvor lenge hen ville hjelpe meg. Så jeg vet at jeg bare må tåle det og at jeg burde vært mer forberedt på det. Anonymkode: 12c91...ae9 Offentlig eller privat? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.