Musikk Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden LEKKASJE: Lørdag konkurrerte australske Joanna Wietrzyk i Pro-klassen under HYROX i Beijing. Midt i løpet fikk hun en avføringslekkasje. Tøft av dama og foresatte konkurransen🥇hadde en mann gjorde samme? jeg tror ikke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Musikk skrev (10 minutter siden): LEKKASJE: Lørdag konkurrerte australske Joanna Wietrzyk i Pro-klassen under HYROX i Beijing. Midt i løpet fikk hun en avføringslekkasje. Tøft av dama og foresatte konkurransen🥇hadde en mann gjorde samme? jeg tror ikke det. Berre lekkert. Anonymkode: 933e7...595 0 Siter
Grendel Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Musikk skrev (14 minutter siden): LEKKASJE: Lørdag konkurrerte australske Joanna Wietrzyk i Pro-klassen under HYROX i Beijing. Midt i løpet fikk hun en avføringslekkasje. Tøft av dama og foresatte konkurransen🥇hadde en mann gjorde samme? jeg tror ikke det. Hvorfor i all verden tror du ikke menn gjør det? Tror du så godt om oss? https://www.tv2.no/underholdning/dag-otto-matte-drite-i-lua-under-sykkellop/5810855/ Øystein Sunde skrev "Oslo Maraton" inspirert av en mann som tømte ryggen rett i hånda si og slengte det på fortauet. 1 Siter
Lillemus Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Musikk skrev (29 minutter siden): LEKKASJE: Lørdag konkurrerte australske Joanna Wietrzyk i Pro-klassen under HYROX i Beijing. Midt i løpet fikk hun en avføringslekkasje. Tøft av dama og foresatte konkurransen🥇hadde en mann gjorde samme? jeg tror ikke det. Å joda, det gjør de. Men her synes jeg definitivt arrangørene burde stanset henne - en ting er jo når det er utendørs, under et maraton f.eks., noe helt annet er det når det er innendørs og hun rett og slett driter bortover golvet! 1 Siter
psykedeliker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden (endret) Lillemus skrev (15 minutter siden): Men her synes jeg definitivt arrangørene burde stanset henne - en ting er jo når det er utendørs, under et maraton f.eks., noe helt annet er det når det er innendørs og hun rett og slett driter bortover golvet! I en frivillig organisasjon her i byen har de en spesifikk regel om at det ikke er lov å bæsje på gulvet. Har ikke spurt hvorfor den regelen ble innført, men begynner å skjønne det nå. Endret 2 minutter siden av psykedeliker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.