Gå til innhold

Jeg kjenner meg veldig heldig som har gått i behandling hos svært dyktige terapeuter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ftss skrev (1 minutt siden):

Den gangen var det i utgangspunktet konsentrasjonsproblemer og symptomer på ADHD men ble vel aldri noe diagnose.

Det er min erfaring i det offentlige men annerledes i det private. Mulig de som jobber innen det private har bedre tid eller litt friere tøyler som i at de ikke bruker den malen du snakker om. Hos meg ble en enkel test vektlagt 100% kontra uttalelser fra foreldrene mine. Og en test får ikke fram alt og livssituasjonen etc der å da kan også påvirke og gjøre at den ikke burde blitt tatt f. eks.

Ja, de private gir muligens mer "service" da de er avhengig av pasienter for å holde praksisen oppe å gå.

Anonymkode: 1246a...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det forbauser og skuffer meg! Disse fagpersonene har valgt å bruke livet sitt på å utdanne seg til å hjelpe mennesker som sårt trenger hjelp. Det er trist å høre din erfaring. Du har ingen hjelp per nå?Min opplevelse fra det private er at man kan få litt VIP-følelse fordi kompetansen og den terapeutiske omsorgen er så tilstede. Ts

Du kan få vip følelse ja, men husk at de er kun ute etter pengene dine.

Anonymkode: 1feed...b77

Skrevet

Jeg bruker avtalespesialist så betaler vanlig egenandel. Men om jeg blir bedre å må betale for det selv er jo det greit nok. Kanskje er de private ute etter pengene men om du fikk med deg saken her så er det lignende i det offentlige også, faktisk værre. Sikkert noe strengere nå men uansett.

Private er avhengig av godt rykte for å få pasienter ja, men det offentlige kan jo bare gi litt faen (satt på spissen) og så kommer det nye pasienter på løpende bånd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan få vip følelse ja, men husk at de er kun ute etter pengene dine.

Anonymkode: 1feed...b77

Hmmm. Tenker du slik om ansatte i bhg/skole/eldreomsorg også? Ja, alle er avhengig av penger for å overleve, men om man bruker 11 år av livet sitt på høyere utdannelse (psykiater/psykologspesialist) så har mab høyt ønske om å hjelpe mennesker til en bedre liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...