Gå til innhold

Prinsesse Märtha Louise: -I tidligere liv har jeg blitt drept så mange ganger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse to behandler jeg som jeg behandler influensere flest, dvs gir dem null sekunder av min tid. I motsetning til disse to gjøkene tror jeg livet leves kun den ene gangen og her på jorden, og tiden jeg har tilgjengelig blir bare mer og mer dyrebar for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Likevel fremstår hun som et bedre dronningemne enn MM, til tross for alt tullet - et mindre onde så å si.

Anonymkode: 92440...e74

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (48 minutter siden):

Disse to behandler jeg som jeg behandler influensere flest, dvs gir dem null sekunder av min tid. I motsetning til disse to gjøkene tror jeg livet leves kun den ene gangen og her på jorden, og tiden jeg har tilgjengelig blir bare mer og mer dyrebar for meg.

Jeg skjønner det er utopi, men jeg skulle ønske at media også ga dem null sekunder oppmerksomhet. 

Anonymkode: 70dd7...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Likevel fremstår hun som et bedre dronningemne enn MM, til tross for alt tullet - et mindre onde så å si.

Anonymkode: 92440...e74

Det er jeg uenig i.

AnonymBruker
Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/i/WvMMOQ/anmeldelse-alternative-norge

Slangeolje spessial

Klarer kunststykket å være både bisarr og ulidelig kjedelig på én og samme tid.

Det er fristende å si at bløffmakeriet begynner allerede før tittelsekvensen.

Markedsføringen av «Alternative Norge» har etterlatt et inntrykk av at Märtha Louise og Durek Verrett er dypt og inderlig involvert i serien. Ja, nærmest som en type programledere, våre guider inn i galskapen, ikke sant?

Seriemakerne har dukket opp med kamera og latt det stå til. De lar de alternative dosere og skryte av seg og sitt, uten å følge opp det som blir sagt, definitivt uten å ettergå sannhetsgehalten i det.

Anonymkode: eb8f2...593

Skrevet
Kayia skrev (3 timer siden):

Det er interessant at hun også i tidligere liv var et offer -  i følge henne selv. 

stjernestøv
Skrevet

Syns vi skal respektere hverandres tro. 

Nicklusheletida
Skrevet
frosken skrev (1 time siden):

Det er interessant at hun også i tidligere liv var et offer -  i følge henne selv. 

Det er jo det hun har ønsket å være hele tiden. Et offer.  Jeg tror hun liker den rollen..

psykedeliker
Skrevet

I et tidligere liv var jeg gravrøver i Egypt. Nå er jeg bare en halvstudert røver.

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det er jo det hun har ønsket å være hele tiden. Et offer.  Jeg tror hun liker den rollen..

Tviler på at hun ser på seg selv som et offer, det gjør i hvert fall ikke de spirituelle jeg kjenner til. 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Tviler på at hun ser på seg selv som et offer, det gjør i hvert fall ikke de spirituelle jeg kjenner til. 

Du forsto ikke hva jeg mente. 

ML vet at hun sjokkerer og provoserer. Hun vet at hun kommer til å få kritikk. Likevel fortsetter hun med alle raritetene sine og selvfølgelig så synlig som mulig. Da får hun enda mer kritikk. Det vet hun også. Det er det hun vil. Da får hun fortsette med å være i offerrollen og der koser hun seg. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Du forsto ikke hva jeg mente. 

ML vet at hun sjokkerer og provoserer. Hun vet at hun kommer til å få kritikk. Likevel fortsetter hun med alle raritetene sine og selvfølgelig så synlig som mulig. Da får hun enda mer kritikk. Det vet hun også. Det er det hun vil. Da får hun fortsette med å være i offerrollen og der koser hun seg. 

Syns det er riktig av henne å si sin sannhet men man får jo kritikk da ja og det vet man jo...

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Syns det er riktig av henne å si sin sannhet men man får jo kritikk da ja og det vet man jo...

Det beste hadde vært om de ikke fikk noe oppmerksomhet

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Det beste hadde vært om de ikke fikk noe oppmerksomhet

Sånne ting må jo frem i lyset det også selv om mange dømmer det nedenom og hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Syntes ikke det er greit å svindle lettpåvirkelig individer.

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Sånne ting må jo frem i lyset det også selv om mange dømmer det nedenom og hjem. 

Nei, jeg synes ikke det burde vært lov å tjene penger på å lure folk. Folk som gjerne har problemer i fra før av.

Tror jeg har nevnt det før, men den gang hun drev engleskolen, hadde jeg en bekjent som var elev der. ( som hadde problemer fra før av )  Da jeg ble skilt, ble jeg mast på om jeg ikke kunne bli med til Martha for å få healing 🤣

- Nei takk ! Jeg knyter på meg joggeskoa og går en tur jeg. Ypperlig healing. Gratis er det også, svarte jeg. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg synes ikke det burde vært lov å tjene penger på å lure folk. Folk som gjerne har problemer i fra før av.

Tror jeg har nevnt det før, men den gang hun drev engleskolen, hadde jeg en bekjent som var elev der. ( som hadde problemer fra før av )  Da jeg ble skilt, ble jeg mast på om jeg ikke kunne bli med til Martha for å få healing 🤣

- Nei takk ! Jeg knyter på meg joggeskoa og går en tur jeg. Ypperlig healing. Gratis er det også, svarte jeg. 

De tror nok helt og fullt selv på det de driver med og lurer ikke folk men hver sin tro, flere og flere våkner opp i disse tider. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Syntes ikke det er greit å svindle lettpåvirkelig individer.

De har nok tro på at det de driver med er sant og er ikke ute etter å svindle folk. 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

De tror nok helt og fullt selv på det de driver med og lurer ikke folk men hver sin tro, flere og flere våkner opp i disse tider. 

Jeg tror ikke det har noen hensikt at vi diskuterer temaet. Du og jeg vil nok forbli uenige i dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...