AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 Skrevet i går, 07:56 Onsdag har Viaplays nye dokumentarserie «Alternative Norge» premiere. Der forteller Märtha Louise om tiden da hun holdt sine spirituelle forestillinger skjult. https://www.instagram.com/reels/DdGazSVkduB/ Anonymkode: eb8f2...593 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 08:49 Skrevet i går, 08:49 Disse to behandler jeg som jeg behandler influensere flest, dvs gir dem null sekunder av min tid. I motsetning til disse to gjøkene tror jeg livet leves kun den ene gangen og her på jorden, og tiden jeg har tilgjengelig blir bare mer og mer dyrebar for meg. 8 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 Skrevet i går, 09:18 Likevel fremstår hun som et bedre dronningemne enn MM, til tross for alt tullet - et mindre onde så å si. Anonymkode: 92440...e74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kayia skrev (48 minutter siden): Disse to behandler jeg som jeg behandler influensere flest, dvs gir dem null sekunder av min tid. I motsetning til disse to gjøkene tror jeg livet leves kun den ene gangen og her på jorden, og tiden jeg har tilgjengelig blir bare mer og mer dyrebar for meg. Jeg skjønner det er utopi, men jeg skulle ønske at media også ga dem null sekunder oppmerksomhet. Anonymkode: 70dd7...f4b 4 Siter
emilie321 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Likevel fremstår hun som et bedre dronningemne enn MM, til tross for alt tullet - et mindre onde så å si. Anonymkode: 92440...e74 Det er jeg uenig i. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden https://www.vg.no/rampelys/i/WvMMOQ/anmeldelse-alternative-norge Slangeolje spessial Klarer kunststykket å være både bisarr og ulidelig kjedelig på én og samme tid. Det er fristende å si at bløffmakeriet begynner allerede før tittelsekvensen. Markedsføringen av «Alternative Norge» har etterlatt et inntrykk av at Märtha Louise og Durek Verrett er dypt og inderlig involvert i serien. Ja, nærmest som en type programledere, våre guider inn i galskapen, ikke sant? Seriemakerne har dukket opp med kamera og latt det stå til. De lar de alternative dosere og skryte av seg og sitt, uten å følge opp det som blir sagt, definitivt uten å ettergå sannhetsgehalten i det. Anonymkode: eb8f2...593 1 Siter
frosken Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Kayia skrev (3 timer siden): Disse to behandler jeg som jeg behandler influensere flest, dvs gir dem null sekunder av min tid. I motsetning til disse to gjøkene tror jeg livet leves kun den ene gangen og her på jorden, og tiden jeg har tilgjengelig blir bare mer og mer dyrebar for meg. Det er interessant at hun også i tidligere liv var et offer - i følge henne selv. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Syns vi skal respektere hverandres tro. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden frosken skrev (1 time siden): Det er interessant at hun også i tidligere liv var et offer - i følge henne selv. Det er jo det hun har ønsket å være hele tiden. Et offer. Jeg tror hun liker den rollen.. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden I et tidligere liv var jeg gravrøver i Egypt. Nå er jeg bare en halvstudert røver. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Det er jo det hun har ønsket å være hele tiden. Et offer. Jeg tror hun liker den rollen.. Tviler på at hun ser på seg selv som et offer, det gjør i hvert fall ikke de spirituelle jeg kjenner til. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Tviler på at hun ser på seg selv som et offer, det gjør i hvert fall ikke de spirituelle jeg kjenner til. Du forsto ikke hva jeg mente. ML vet at hun sjokkerer og provoserer. Hun vet at hun kommer til å få kritikk. Likevel fortsetter hun med alle raritetene sine og selvfølgelig så synlig som mulig. Da får hun enda mer kritikk. Det vet hun også. Det er det hun vil. Da får hun fortsette med å være i offerrollen og der koser hun seg. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Du forsto ikke hva jeg mente. ML vet at hun sjokkerer og provoserer. Hun vet at hun kommer til å få kritikk. Likevel fortsetter hun med alle raritetene sine og selvfølgelig så synlig som mulig. Da får hun enda mer kritikk. Det vet hun også. Det er det hun vil. Da får hun fortsette med å være i offerrollen og der koser hun seg. Syns det er riktig av henne å si sin sannhet men man får jo kritikk da ja og det vet man jo... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Syns det er riktig av henne å si sin sannhet men man får jo kritikk da ja og det vet man jo... Det beste hadde vært om de ikke fikk noe oppmerksomhet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Nicklusheletida skrev (Akkurat nå): Det beste hadde vært om de ikke fikk noe oppmerksomhet Sånne ting må jo frem i lyset det også selv om mange dømmer det nedenom og hjem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Syns det er riktig av henne å si sin sannhet men man får jo kritikk da ja og det vet man jo... Syntes ikke det er greit å svindle lettpåvirkelig individer. Anonymkode: eb8f2...593 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Sånne ting må jo frem i lyset det også selv om mange dømmer det nedenom og hjem. Nei, jeg synes ikke det burde vært lov å tjene penger på å lure folk. Folk som gjerne har problemer i fra før av. Tror jeg har nevnt det før, men den gang hun drev engleskolen, hadde jeg en bekjent som var elev der. ( som hadde problemer fra før av ) Da jeg ble skilt, ble jeg mast på om jeg ikke kunne bli med til Martha for å få healing 🤣 - Nei takk ! Jeg knyter på meg joggeskoa og går en tur jeg. Ypperlig healing. Gratis er det også, svarte jeg. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Nei, jeg synes ikke det burde vært lov å tjene penger på å lure folk. Folk som gjerne har problemer i fra før av. Tror jeg har nevnt det før, men den gang hun drev engleskolen, hadde jeg en bekjent som var elev der. ( som hadde problemer fra før av ) Da jeg ble skilt, ble jeg mast på om jeg ikke kunne bli med til Martha for å få healing 🤣 - Nei takk ! Jeg knyter på meg joggeskoa og går en tur jeg. Ypperlig healing. Gratis er det også, svarte jeg. De tror nok helt og fullt selv på det de driver med og lurer ikke folk men hver sin tro, flere og flere våkner opp i disse tider. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Syntes ikke det er greit å svindle lettpåvirkelig individer. Anonymkode: eb8f2...593 De har nok tro på at det de driver med er sant og er ikke ute etter å svindle folk. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): De tror nok helt og fullt selv på det de driver med og lurer ikke folk men hver sin tro, flere og flere våkner opp i disse tider. Jeg tror ikke det har noen hensikt at vi diskuterer temaet. Du og jeg vil nok forbli uenige i dette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.