stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke det har noen hensikt at vi diskuterer temaet. Du og jeg vil nok forbli uenige i dette Riktig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden stjernestøv skrev (32 minutter siden): De har nok tro på at det de driver med er sant og er ikke ute etter å svindle folk. Durex er en sleiping og vet garantert at han svindler folk med medaljonger og andre remedier. Anonymkode: eb8f2...593 0 Siter
Kayia Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Likevel fremstår hun som et bedre dronningemne enn MM, til tross for alt tullet - et mindre onde så å si. Anonymkode: 92440...e74 Det er jeg ett hundre prosent uenig med deg i. Hvordan begrunner du dette? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Durex er en sleiping og vet garantert at han svindler folk med medaljonger og andre remedier. Anonymkode: eb8f2...593 Ja det er noe med han men jeg vil ikke dømme han heller. 0 Siter
Kayia Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (4 timer siden): Syns vi skal respektere hverandres tro. Her må man ha to tanker i hodet samtidig. Man kan ha respekt for hver enkelts personlige trospreferanse, men samtidig være kritisk til overgrep, dårlige atferd eller svindel forkledt som trosutøvelse. Man skal ikke lenger enn til Afghanistan for å skjønne denne viktige distinksjonen. Jeg har på grenerell basis ingen respekt for at misjonering eller dårlig atferd (bort)forklares eller begrunnes i tro. Endret 24 minutter siden av Kayia 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Kayia skrev (9 minutter siden): Det er jeg ett hundre prosent uenig med deg i. Hvordan begrunner du dette? Det behøver jeg ikke å begrunne, det er min mening, og smak og behag kan ikke diskuteres. Synes at Martha er irriterende og provoserende, men foretrekker det spiritualistidke vevet framfor folk som henger med dømte pedofile overgripere. Anonymkode: 92440...e74 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Kayia skrev (2 minutter siden): Her må man ha to tanker i hodet samtidig. Man kan ha respekt for hver enkelts personlige trospreferanse, men samtidig være kritisk til overgrep, dårlige atferd eller svindel forkledt som trosutøvelse. Man skal ikke lenger enn til Afghanistan for å skjønne denne viktige distinksjonen. Jeg har på grenerell basis ingen respekt for at misjonering eller dårlig atferd (bort)forklares eller begrunnes i tro. Det finnes faktisk folk som vil hjelpe og vil andre godt fra kjærlighet, selvfølgelig finnes også de som er ute etter bare penger og det syns jeg ikke noe om. Men mange har jo yrker innen det alternative og de må jo ha lønn de og. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Syntes ikke det er greit å svindle lettpåvirkelig individer. Anonymkode: eb8f2...593 Hvorfor skal vi som tror på mer alternative metoder alltid bli sett på som lettpåvirkelige individer. Stakkarslige personer som blir lurt trill rundt. Jeg er en sterk, kunnskapsrik og svært ressurssterk kvinne og jeg tror på mye som du nok ikke tror på. Selvfølgelig finnes det innen det alternative mennesker som er ute etter å lure andre. Det finnes det overalt hvor det finnes mennesker. Men stort sett består det alternative av gode, flotte mennesker som ønsker å gjøre livet bedre for andre. Det er ikke lenge siden kiropraktikk var alternativ humbug, mindfulness var for de rare folkene som bare svevde rundt i en tulleverden og akupunktur var noe som uvitende kinesere som ikke kunne noe om vestlig medisin lekte seg med. Alle tre tingene over var humbug da jeg var ung, nå er de en del av det norske helsevesenet. Ikke alt som drives med på alternativmessene rundt omkring vil bli forsket på, men at en del av det etterhvert blir forsket nok på at det blir main stream er svært trolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.