Gå til innhold

Hvorfor er livet sånn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er livet sånn her? Ble født syk og blir aldri frisk men jeg er så lei av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å gi et godt svar med så lite informasjon. På hvilken måte er du syk?

Anonymkode: 29ca6...010

Skrevet

Høres ut som om du har det vanskelig. Får du støtte/hjelp?

Anonymkode: a0763...84e

Skrevet

Psykisk og autisme og tourettes altså noe jeg ble født med og jeg blir aldri frisk fra anfalla.

Skrevet
Hollie skrev (5 minutter siden):

Psykisk og autisme og tourettes altså noe jeg ble født med og jeg blir aldri frisk fra anfalla.

Har du fått hjelp til hvordan håndtere og leve med det på best mulig måte?

Anonymkode: 29ca6...010

Skrevet (endret)
Hollie skrev (34 minutter siden):

Hvorfor er livet sånn her? Ble født syk og blir aldri frisk men jeg er så lei av livet.

Forstår deg🥺

Endret av Musikk
Skrevet
Hollie skrev (21 minutter siden):

Tourettes kjenner meg igjen🥺har selv denne sykdomen. Jeg tror den og gjør oss lei av alt tiltider. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...