Gå til innhold

Hvordan kan man slutte å tenke på alt som har skjedd og gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som mange andre fått tildelt et ekstra vanskelig liv. 

Et problem er at jeg henger fast i gamle ting. De siste tre år har vært skikkelig byrde og hjelpen jeg fikk har bare skapt nye problemer. 

Er i utgangspunktet i godt humør, men ting sitter skikkelig inne. Før i tiden klarte jeg å fokusere mer fremover låste det vonde og vanskelige i en "kiste" i hodet. 

Jeg er lei av problemer vil helst bare kunne være i godt humør og se fremover. Kiste metoden fungerer ikke fordi kjipe ting er så oppe i dagen. Blir kun deprimert når jeg tenker på dem. Når jeg fokuserer på andre ting er jeg helt ok. 

Noen tips? 

Anonymkode: e07e2...a7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiste metoden blir som å kaste all søpla innpå et rom. Om den ikke jevnlig håndteres begynner det å stinke.

Skrevet

Hvordan slutter man å tenke på elefant? I hvert fall ikke ved å si til seg selv: Ikke tenk på elefant. 

Skrevet
nachnoo skrev (15 minutter siden):

Hvordan slutter man å tenke på elefant? I hvert fall ikke ved å si til seg selv: Ikke tenk på elefant. 

Det er nok 100% sant. Men stakkars oss som har mye problemer da. Hvordan skal vi klare oss i livet? 

Anonymkode: e07e2...a7d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...