AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Jeg har som mange andre fått tildelt et ekstra vanskelig liv. Et problem er at jeg henger fast i gamle ting. De siste tre år har vært skikkelig byrde og hjelpen jeg fikk har bare skapt nye problemer. Er i utgangspunktet i godt humør, men ting sitter skikkelig inne. Før i tiden klarte jeg å fokusere mer fremover låste det vonde og vanskelige i en "kiste" i hodet. Jeg er lei av problemer vil helst bare kunne være i godt humør og se fremover. Kiste metoden fungerer ikke fordi kjipe ting er så oppe i dagen. Blir kun deprimert når jeg tenker på dem. Når jeg fokuserer på andre ting er jeg helt ok. Noen tips? Anonymkode: e07e2...a7d 0 Siter
Ftss Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Kiste metoden blir som å kaste all søpla innpå et rom. Om den ikke jevnlig håndteres begynner det å stinke. 1 Siter
nachnoo Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Hvordan slutter man å tenke på elefant? I hvert fall ikke ved å si til seg selv: Ikke tenk på elefant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden nachnoo skrev (15 minutter siden): Hvordan slutter man å tenke på elefant? I hvert fall ikke ved å si til seg selv: Ikke tenk på elefant. Det er nok 100% sant. Men stakkars oss som har mye problemer da. Hvordan skal vi klare oss i livet? Anonymkode: e07e2...a7d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.