AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Jeg kjenner på søvnløshet, svette, irtitabilitet, nedstemthet osv. Ca 3 uker siden seponering. Anonymkode: e1769...06b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner på søvnløshet, svette, irtitabilitet, nedstemthet osv. Ca 3 uker siden seponering. Anonymkode: e1769...06b Kuttet du brått? Jeg og vil trappe ned på imovane etter hvert men vil ta det forsiktig, når jeg gjorde det en gang før gikk det fint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Kuttet du brått? Jeg og vil trappe ned på imovane etter hvert men vil ta det forsiktig, når jeg gjorde det en gang før gikk det fint. Jeg brukte 7,5 mg hver dag. Etter fastlegens anbefaling gikk jeg ned til 3,5 mg hver dag i 14 dager og så rett av. Anonymkode: e1769...06b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg brukte 7,5 mg hver dag. Etter fastlegens anbefaling gikk jeg ned til 3,5 mg hver dag i 14 dager og så rett av. Anonymkode: e1769...06b Ok. Jeg tok det roligere.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ok. Jeg tok det roligere.. Hvordan gjorde du det? Legen sa jeg kunne slutte rett av også om jeg ville. Uten nedtrappingen. Anonymkode: e1769...06b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan gjorde du det? Legen sa jeg kunne slutte rett av også om jeg ville. Uten nedtrappingen. Anonymkode: e1769...06b Å, jeg delte pillen selv i mindre og mindre biter. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Nå har jeg ikke peiling, men går det an å bruke en "mildere" pille for å få sove? Det kan jo ikke være godt å være søvnløs så lenge etter. Jeg sluttet tvert og merket ingenting. Men jeg går på Melatonin. Da jeg sluttet på truxal for søvn gikk jeg i mange uker uten søvn. Da ble jeg fortalt at jeg skulle begynne på dem igjen og så ha en lengre avslutning. Jeg har nå brukt nesten et halvt år på seponeringen. Nå er jeg på en kvart pille (tok tre) Legen sier at jeg skal skrape av mer og mer av pillen. Hun mener jeg skal bruke flere måneder på å avslutte den siste kvarte pillen. Så det kan jo være det ble for brått for kroppen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.