AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Aldri møtt broren før mrn jeg så likhetene med én gang. Stod å pantet flasker foran meg, kom til samme tid og gikk i butikken etterpå. Han kikket litt men han kan jo ikke kjenne meg igjen tror jeg. Det rare er at jeg fant ut at jeg har skrevet til han i 2020 på messenger, han hadde da dame. Sporte han opp med navnet jeg trodde det var og merkelig nok har ham flyttet rett bortforbi meg, bor 200m unna meg. Følte det var litt "skjebnen". Ser ut som han bor alene nå. Da jeg så han fikk jeg så umiddelbar tanke på han jeg datet som døde ifjor. Dere hatt en slik opplevelse? Anonymkode: 0fcb0...164 0 Siter
Musikk Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri møtt broren før mrn jeg så likhetene med én gang. Stod å pantet flasker foran meg, kom til samme tid og gikk i butikken etterpå. Han kikket litt men han kan jo ikke kjenne meg igjen tror jeg. Det rare er at jeg fant ut at jeg har skrevet til han i 2020 på messenger, han hadde da dame. Sporte han opp med navnet jeg trodde det var og merkelig nok har ham flyttet rett bortforbi meg, bor 200m unna meg. Følte det var litt "skjebnen". Ser ut som han bor alene nå. Da jeg så han fikk jeg så umiddelbar tanke på han jeg datet som døde ifjor. Dere hatt en slik opplevelse? Anonymkode: 0fcb0...164 Høres mer ut som du har drømt alt dette😴 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Musikk skrev (28 minutter siden): Høres mer ut som du har drømt alt dette😴 Nei det skjedde idag. Jeg fikk bare flashback til han som nå er død. Så utrolig like. Men fikk en rar følelse da jeg så han og det absolutt merkelige er at jeg igår søkte han her opp på facebook, så da at vi hadde skrevet i 2020. Så møter jeg han for første gang idag. Anonymkode: 0fcb0...164 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.