Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Mannen og jeg har kløyvd ved hele dagen hos min far. Nyttig arbeid,  men jeg er SÅ sliten! Ute hele dagen fra halv elleve til 19.30, deilig! Tungt å gå ut av bilen da vi kom hjem...!

I morgen har vi ingen planer  - deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen og jeg har vært i badstu. Vi prøver å få oss en tur i badstu hver uke. Badstuen har et stort panoramavindu ut mot et vann. Så vi ble sittende å se på stråene bøye seg i vinden og endene som svømte rundt. Og så får vi ofte til litt sånn halvfilosofiske samtaler. Veldig verdifullt selv om det egentlig var alt for krevende for meg idag.

Sønnen bader også, men altså jeg står der hver uke og tar tærne uti. Klarer ikke å få meg til å gå uti🙈

påskelilje
Skrevet
Fru2020 skrev (6 minutter siden):

Sønnen og jeg har vært i badstu. Vi prøver å få oss en tur i badstu hver uke. Badstuen har et stort panoramavindu ut mot et vann. Så vi ble sittende å se på stråene bøye seg i vinden og endene som svømte rundt. Og så får vi ofte til litt sånn halvfilosofiske samtaler. Veldig verdifullt selv om det egentlig var alt for krevende for meg idag.

Sønnen bader også, men altså jeg står der hver uke og tar tærne uti. Klarer ikke å få meg til å gå uti🙈

Det høres nydelig ut! Så fint med litt mor-og-sønn-tid sammen ❤️

Skrevet

Byttet et par sko jeg kjøte til guttungen i bursdagsgave og bommet på størrelsen. Handlet dopapir på tilbud, prøvde å si til mannen at vi har masse fra før... Nå har vi alle fall dopapir til langt ut i neste år! Kjøpte også en stor og flott ny fuglemater som jeg gleder meg til å henge opp! Mannen har et overvåkingskamera vi tenker å montere slik at det viser aktiviteten på materen - det blir kult!

Ellers har jeg gått en tur på 4,5 km og har sydd litt dukketøy. Og laget og spist deilig pizza. :) Nå skal jeg straks gå og legge meg og håper på nok en god natt, har sovet greit i 3 netter i strekk og håper det fortsetter sånn! 

Skrevet
påskelilje skrev (13 minutter siden):

Det høres nydelig ut! Så fint med litt mor-og-sønn-tid sammen ❤️

Jeg var veldig glad da jeg fant en aktivitet han vil gjøre sammen med meg. Ikke alltid like lett å finne på noe med en 16 år gammel gamer

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Byttet et par sko jeg kjøte til guttungen i bursdagsgave og bommet på størrelsen. Handlet dopapir på tilbud, prøvde å si til mannen at vi har masse fra før... Nå har vi alle fall dopapir til langt ut i neste år! Kjøpte også en stor og flott ny fuglemater som jeg gleder meg til å henge opp! Mannen har et overvåkingskamera vi tenker å montere slik at det viser aktiviteten på materen - det blir kult!

Ellers har jeg gått en tur på 4,5 km og har sydd litt dukketøy. Og laget og spist deilig pizza. :) Nå skal jeg straks gå og legge meg og håper på nok en god natt, har sovet greit i 3 netter i strekk og håper det fortsetter sånn! 

Så gøy med overvåkingskamera. Jeg har veldig lyst til å mate fugler, men vi har tre katter i huset og spesielt hun ene er en veldig ivrig jeger så jeg tør ikke. 

Skrevet (endret)

Jeg og mannen har vært på en slags matfestival i sentrum der vi fikk i oss mange smaksprøver og kjøpte lefser og litt frukt.

Etterpå var jeg innom et loppemarked i nabolaget. Jeg leverte en full sekk dit i går og kjøpte ingenting. På loppemarked ser jeg nesten bare etter utgåtte serier (glass, bestikk...) som vi har noe av fra før, men det er trivelig å se litt på livet. 

Resten av dagen har gått med til klesvask og andre trivialiteter. I morgen har jeg tenkt å være med på en tur/omvisning i en annen bydel, arrangert av historielaget der. 

påskelilje skrev (1 time siden):

Tungt å gå ut av bilen da vi kom hjem...!

Den følelsen kjenner jeg godt. F.eks. etter en helg på hytta med en del fysisk jobbing, fulgt av biltur hjem...

Endret av laban
Skrevet

Idag gikk jeg en tur i byen, kjøpte en jakke fordi den gamle var slitt og et par bøker. Satt og leste i parken. 

Laget middag. Og leste litt til. 

Anonymkode: 07957...584

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...