Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Altså jeg bruker alt for mye tid på tik tok. Men akkurat nå er det en av de få aktivitetene jeg mestrer så jeg blir nok værende en stund. Algoritmen min har virkelig låst seg og jeg ser det samme igjen og igjen. Akkurat nå er det fryktelig mange utro menn som må amputere på ferie med elskerinnen. Og syyykt mye trump. Jeg har lyst til å fore algoritmen med noe annet, men er litt lost. Er litt tidlig for jul og ferie. Prøvde å putte inn litt bøker, men så klarer jeg jo ikke lese så det førte jo bare til en lang leselist som aldri blir ferdig. Hva ser dere på på tik tok? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden morsomme sketsjer fra gamle nrk serier, tv, underholdning generelt, sminke, klær, humor, selvhjelp, førstehjelp for mental helse (fine videoer om hvordan å ta vare på seg selv), enkle smakfulle retter, musikk, musikk fra 70- 80 og 90 tallet f.eks, live sendinger fra folk jeg følger, smakstester på nye produkter i matvarehyllene i norske butikker, høst dekorering, tips til julegaver i år. Anonymkode: c9fb2...bd2 0 Siter
Fru2020 Skrevet 47 minutter siden Forfatter Skrevet 47 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): morsomme sketsjer fra gamle nrk serier, tv, underholdning generelt, sminke, klær, humor, selvhjelp, førstehjelp for mental helse (fine videoer om hvordan å ta vare på seg selv), enkle smakfulle retter, musikk, musikk fra 70- 80 og 90 tallet f.eks, live sendinger fra folk jeg følger, smakstester på nye produkter i matvarehyllene i norske butikker, høst dekorering, tips til julegaver i år. Anonymkode: c9fb2...bd2 Det hørtes gøy ut. Hørtes veldig fristende med musikk fra gamle dager. Det må jeg prøve å få inn. Musikkvideoer fra MTV kanskje Endret 47 minutter siden av Fru2020 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Jeg har ikke TikTok på mobilen, men er det likt som Instagram? Jeg har begynt å se på Seinfeld bloopers. Veldig morsomt😅 Anonymkode: b3fd6...363 0 Siter
laban Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Fru2020 skrev (22 minutter siden): Akkurat nå er det fryktelig mange utro menn som må amputere på ferie med elskerinnen. Er "utro menn som må amputere" et så utbredt fenomen at det er en egen sjanger på Tiktok? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Jeg ser på psykisk helse (fra terapeuter) - mest innhold om traumer, hobbyen jeg driver med, diverse kunst og hobby, noen norske leger, true crime Anonymkode: 92624...023 0 Siter
påskelilje Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Jeg ser ikke på tik tok, men på Instagram. Min feed inneholder: Morsomme språk-greier (fransk, engelsk, spansk, italiensk), styrketrening, høner, kaniner, friluftsliv, korsang +++ 😄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.