AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Jeg er bare en taper. Anonymkode: 03730...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Hva er det som gjør at du føler det da? Anonymkode: bdb62...668 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er det som gjør at du føler det da? Anonymkode: bdb62...668 Det er egentlig ikke en følelse, men fakta. Jeg er bare dum, så skjønner at jeg ikke blir likt. Jeg merker det blant annet på at folk er fiendtlig innstilt til meg. Noen beskylder meg for ting som ikke er sant. Anonymkode: 03730...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er egentlig ikke en følelse, men fakta. Jeg er bare dum, så skjønner at jeg ikke blir likt. Jeg merker det blant annet på at folk er fiendtlig innstilt til meg. Noen beskylder meg for ting som ikke er sant. Anonymkode: 03730...d9b Litt vanskelig å si noe om uten eksempler? Anonymkode: bdb62...668 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Litt vanskelig å si noe om uten eksempler? Anonymkode: bdb62...668 Jeg snakker generelt. Kan ikke gi eksempler for da kjenner folk meg igjen. Det er en grunn for at jeg vil være anonym. Anonymkode: 03730...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg snakker generelt. Kan ikke gi eksempler for da kjenner folk meg igjen. Det er en grunn for at jeg vil være anonym. Anonymkode: 03730...d9b Forstår. Det må være en kjip følelse å streve med. Jeg tror absolutt ikke at ingen liker deg, men det hjelper vel sikkert ikke at jeg sier det om det er det du er overbevist om. Anonymkode: bdb62...668 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.