Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med følelsen av at ingen liker meg her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare en taper. 

Anonymkode: 03730...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at du føler det da?

Anonymkode: bdb62...668

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det som gjør at du føler det da?

Det er egentlig ikke en følelse, men fakta. Jeg er bare dum, så skjønner at jeg ikke blir likt. Jeg merker det blant annet på at folk er fiendtlig innstilt til meg. Noen beskylder meg for ting som ikke er sant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er egentlig ikke en følelse, men fakta. Jeg er bare dum, så skjønner at jeg ikke blir likt. Jeg merker det blant annet på at folk er fiendtlig innstilt til meg. Noen beskylder meg for ting som ikke er sant. 

Litt vanskelig å si noe om uten eksempler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Litt vanskelig å si noe om uten eksempler?

Jeg snakker generelt. Kan ikke gi eksempler for da kjenner folk meg igjen. Det er en grunn for at jeg vil være anonym. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg snakker generelt. Kan ikke gi eksempler for da kjenner folk meg igjen. Det er en grunn for at jeg vil være anonym. 

Forstår. Det må være en kjip følelse å streve med. Jeg tror absolutt ikke at ingen liker deg, men det hjelper vel sikkert ikke at jeg sier det om det er det du er overbevist om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...