Worrisome_plenty Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Hans Rustad anklages for å spre konspirasjonsteorier gjennom sitt virke i dokument.no. Det som presiseres er att han sprer info om at muslimer kommer til å overta Norge. Demografien viser jo det, om innvandringen fortsetter med uforminsket kraft. Det blir noe billig å kalle dette en konspi. Man finner nok konspirasjonsteorier i miljøet dokument.no, men dette er derbyene ingen som kan motbevise? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden (endret) Worrisome_plenty skrev (22 minutter siden): Hans Rustad anklages for å spre konspirasjonsteorier gjennom sitt virke i dokument.no. Det som presiseres er att han sprer info om at muslimer kommer til å overta Norge. Demografien viser jo det, om innvandringen fortsetter med uforminsket kraft. Det blir noe billig å kalle dette en konspi. Man finner nok konspirasjonsteorier i miljøet dokument.no, men dette er derbyene ingen som kan motbevise? Vet ikke jeg men min far sa at alle kom til å bli mulatter etter hvert, vart fint det sa jeg for da blir det ikke rasisme og det likte han ikke. Endret 18 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.