Seroxat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Andre som har opplevd/ opplever dette? Jeg trapper heldigvis ned nå, men dette er skikkelig plagsomt. Noen som vet hvor lang tid det tar før dette kommer tilbake etter nedtrapping? Jeg er på 100 mg nå, men jeg skal trappe ned til 50 mg. Må jeg evt ned til 50 mg før jeg merker forskjell? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️ Endret 2 timer siden av Seroxat 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg fikk ikke tilbake evnen til orgasme før jeg hadde vært helt uten Zoloft et par uker synes jeg å huske. Byttet til Wellbutrin, det hadde nesten motsatt effekt i starten 🤭 Anonymkode: 418ca...4b8 0 Siter
Seroxat Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg fikk ikke tilbake evnen til orgasme før jeg hadde vært helt uten Zoloft et par uker synes jeg å huske. Byttet til Wellbutrin, det hadde nesten motsatt effekt i starten 🤭 Anonymkode: 418ca...4b8 Jeg forstår ❤️ Det er utrolig frustrerende 😏😏 Så bra at evnen til orgasme ble bedre med Welbutrin❤️ Jeg håper at det blir bedre når jeg trapper ned til 50 mg🙏🙏 Var du helt følelsesflat også? Takk for tilbakemelding ❤️ Endret 2 timer siden av Seroxat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.