Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere hatt best effekt av som sovemedisin?

Jeg har testet litt ulikt, men finner ingenting som fungerer. Allergimedisin og lave doser antidepressiva fungerer ikke. Imovane fungerer litt, men det er jo en mer sporadisk og kortvarig løsning. Stillnoct er også prøvd ut. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Decibel skrev (2 minutter siden):

Hva har dere hatt best effekt av som sovemedisin?

Jeg har testet litt ulikt, men finner ingenting som fungerer. Allergimedisin og lave doser antidepressiva fungerer ikke. Imovane fungerer litt, men det er jo en mer sporadisk og kortvarig løsning. Stillnoct er også prøvd ut. 

Alimemazin. Brukte Imovane i 3 år. Nettopp seponert og bruker nå Melatonin.

Anonymkode: 704b2...598

Skrevet

Bruker fast 100mg quetiapin, uten den hadde jeg sovet svært lite. Innimellom trenger jeg mer og da bruker jeg 5mg imovane i tillegg. Har prøvd det meste og dette er det som fungerer best for meg.

Skrevet

Har brukt Truxal i mange år. Nå er den trappet ned til 25 mg. Men man blir litt trøtt av Leponex som jeg trapper opp på nå så sover like bra. Nesten så jeg tenker jeg kan slutte helt på Truxal.

Skrevet

Her var det mange medisinnavn jeg ikke hadde hørt om tidligere. Takk skal dere ha; da har jeg litt å lese meg opp på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...