Gå til innhold

Andre som beskrives som tildekkende i terapi/sengepost? (MADRS score=49)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt i journalen min i dag. En overlege i psykiatri beskriver at "om hun ikke hadde kjent pasienten så hadde det vært helt umulig å se at hun var alvorlig deprimert" Gir god kontakt. Rolig.(49 på MADRS). Jeg har ikke vært tildekkende bevisst, men det er en del av min personlighet og mine vansker som gjør at jeg fremstår slik jeg gjør. Jobber hardt med det i terapi. Hvordan beskrives du/opplever du deg selv i kriser?

Anonymkode: 54fa1...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg vises det godt når jeg er dårlig og blir beskrevet deretter. Husker ikke nøyaktig hva de bruker å skrive bortsett fra minikkfattig, nedsatt emosjonell kontakt osv. 

Skrevet
Glitter skrev (14 minutter siden):

På meg vises det godt når jeg er dårlig og blir beskrevet deretter. Husker ikke nøyaktig hva de bruker å skrive bortsett fra minikkfattig, nedsatt emosjonell kontakt osv. 

Riktig. Det beste er når det indre viser det ytre, tenker jeg. Jeg har aldri lært hvordan at det er greit å vise seg sårbar, men jeg vil veldig gjerne lære det. Er du slik sammen med barna også? At du bare "er deg selv" uansett setting?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Riktig. Det beste er når det indre viser det ytre, tenker jeg. Jeg har aldri lært hvordan at det er greit å vise seg sårbar, men jeg vil veldig gjerne lære det. Er du slik sammen med barna også? At du bare "er deg selv" uansett setting?

Nei prøver jo å skjule det for de, men noen ganger går det ikke og da hender det jeg forklarer hvorfor. Det er viktig at barn får informasjon. 

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Nei prøver jo å skjule det for de, men noen ganger går det ikke og da hender det jeg forklarer hvorfor. Det er viktig at barn får informasjon. 

Jeg synes du er kjempegod som er ærlig og ekte med de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...