Musikk Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden (endret) En nær bekjent av meg har Kols😔vedkomende har jobbet med eldre med denne sykdommen. Mor til vedkomende fikk og Kols (lever ikke i dag) Min venn ble litt "sur" når jeg spurte om sykdomen😳fikk til svar,jeg har jobbet med dette. Hvorfor fortalt hun meg jeg er syk? normalt og spør litt rundt? hun tenkte ikke så mye på hun er syk. Det er jo bra🙂 Endret 56 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 17 minutter siden Forfatter Skrevet 17 minutter siden (endret) Musikk skrev (42 minutter siden): En nær bekjent av meg har Kols😔vedkomende har jobbet med eldre med denne sykdommen. Mor til vedkomende fikk og Kols (lever ikke i dag) Min venn ble litt "sur" når jeg spurte om sykdomen😳fikk til svar,jeg har jobbet med dette. Hvorfor fortalt hun meg jeg er syk? normalt og spør litt rundt? hun tenkte ikke så mye på hun er syk. Det er jo bra🙂 Jeg har kommet fram til et svar🙂min nær venn er ikke så opptatt av sykdoms prat. Jeg tenker min venn kan fortelle selv uten at jeg "pirker litt borti" hvordan dette går. Endret 16 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.