AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden om at en mann på 65 år og en kvinne på 41 år prøver å få barn sammen? Anonymkode: 59646...e10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): om at en mann på 65 år og en kvinne på 41 år prøver å få barn sammen? Anonymkode: 59646...e10 Kjør på! Anonymkode: dca01...0a4 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): om at en mann på 65 år og en kvinne på 41 år prøver å få barn sammen? Anonymkode: 59646...e10 Jeg tenker at han er for gammel, på den annen side var vel Arve Tellefsen på den alderen da han fikk sitt yngste barn. 0 Siter
laban Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Mor 41 år: Helt greit, de færreste blir utslitte, syke og pleietrengende i 60-årene, selv om mange later til å tro det. Far 65 år: Det synes jeg er for sent, selv om noen menn er svært spreke og ungdommelige lenge. Helse og økonomi spiller alltid en rolle hvis man overveier å få barn, og det blir ikke mindre viktig med årene. Det er også alltid en viss risiko for å bli alene med barnet, uansett alder. Jeg blir også nysgjerrig på om noen av dem har barn fra før, slik at de har en formening om hva det innebærer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.