Grendel Skrevet i går, 16:37 Skrevet i går, 16:37 Hvis man alltid er anonym vil man ikke bygge noen relasjon med andre brukere. Det kan ha litt å si for hvordan man blir behandlet. Der burde sikkert ikke være sånn, men sånn er det bare. 1 Siter
Grendel Skrevet i går, 16:38 Skrevet i går, 16:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet her er ikke anonym eller ikke anonym, alle er anonyme her. (De som selv mener de er veldig modige og skriver med nick, kan jo egtl signere med sitt fødenavn - fornavnet.) Det er en forskjell allikevel. Ellers ville vel ingen vært anonyme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 Skrevet i går, 16:45 Grendel skrev (4 minutter siden): Hvis man alltid er anonym vil man ikke bygge noen relasjon med andre brukere. Det kan ha litt å si for hvordan man blir behandlet. Der burde sikkert ikke være sånn, men sånn er det bare. Jeg har ikke noe behov for å bygge en relasjon med andre brukere her inne. Det forsøker jeg å gjøre andre steder. Men det tar jeg jo også høyde for når jeg velger å være anonym. Anonymkode: 8f2ae...9fb 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ikkeanonymnok skrev (15 timer siden): Jeg ser ikke helt det du ser altså. Hvis du mener dette er et oppriktig problem på forumet her så er jeg veldig interessert i konkrete eksempler. Det spørs vel om det er noe som kan bevises (eksemplene ligger tilbake i tid). Se heller på det som en meningsytring. Anonymkode: becf1...aba 0 Siter
Musikk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det er nok grunner for at noe velger anonym og ikke nick🙂kanskje de kjenner folk her inne. 0 Siter
cathlin Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg foreslår at vi alle tar 1 dag, anonymdagen, eller en uke, anonymuka, der alle skriver som Anonym bruker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden cathlin skrev (2 minutter siden): Jeg foreslår at vi alle tar 1 dag, anonymdagen, eller en uke, anonymuka, der alle skriver som Anonym bruker. Beklager, dette skulle selvsagt være anonymt. Anonymkode: 8beb7...42b 0 Siter
ISW Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg bryr meg overhode ikke om noen her inne finner ut hvem jeg er. Mange gjør det allerede. Jeg signerer alltid meldinger med navn, og jeg kunne godt brukt navn på dagbok-forumet. Det jeg helst ikke vil, er at f.eks. arbeidsgiver skal få innblikk i sykdom, medisiner, osv. - da jeg synes det ville vært en uheldig sammenblanding. Derfor er jeg litt forsiktig med identifiserende opplysninger på det åpne forumet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg er en sårbar person som velger å være anonym for å beskytte meg selv. Det er noen her inne som liker å komme med pekefingeren mot sårbare personer, og jeg slipper å bli halshugd. Om jeg blir halshugd som anonym er det lettere å takle, for da slipper følelsen av å dumme meg ut overfor de som kjenner meg. I tillegg vil jeg ikke at mitt nick skal knyttes til en historie og dermed bli lettere å spore opp min identitet. Jeg forstår at det er en fordel å skrive med nick også, men for meg er det best å være anonym for å beskytte meg selv, og med det så forstår jeg også at jeg mister fordeler. Anonymkode: 757c2...4b1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.