Fru2020 Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Er det noen med cpsp her? Jeg har brukt den to netter. Jeg våkner flere ganger om natten for å tilpasse masken. I tillegg har jeg ligget mer stille for å ikke måtte styre med masken og det har gjort at jeg har fått vondt i muskulaturen. Vil det tilpasse seg? Kjenner at motivasjonen er litt liten. Jeg har ikke så mange pustestopp at det trengs behandling, men vi tenkte å bare prøve det ut sånn i tilfellet det skulle fungere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Er det noen med cpsp her? Jeg har brukt den to netter. Jeg våkner flere ganger om natten for å tilpasse masken. I tillegg har jeg ligget mer stille for å ikke måtte styre med masken og det har gjort at jeg har fått vondt i muskulaturen. Vil det tilpasse seg? Kjenner at motivasjonen er litt liten. Jeg har ikke så mange pustestopp at det trengs behandling, men vi tenkte å bare prøve det ut sånn i tilfellet det skulle fungere. Jeg har ikke erfaring selv, men har venner som har brukt og sluttet ganske fort da masken ble for ubehagelig å sove med. Håper det blir bedre for deg! Anonymkode: 0bec5...33b 0 Siter
emilie321 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Er det noen med cpsp her? Jeg har brukt den to netter. Jeg våkner flere ganger om natten for å tilpasse masken. I tillegg har jeg ligget mer stille for å ikke måtte styre med masken og det har gjort at jeg har fått vondt i muskulaturen. Vil det tilpasse seg? Kjenner at motivasjonen er litt liten. Jeg har ikke så mange pustestopp at det trengs behandling, men vi tenkte å bare prøve det ut sånn i tilfellet det skulle fungere. Kjenner flere som bruker det og felles for de er at de har sagt at det tar litt tid å bli vant med den. Så hold ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.