AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan det hjelpe min psykiske helse å bli mer realitetsorientert og mindre selvopptatt? Jeg har bipolar og sliter med depresjoner på tross av riktig medisinering. Jeg prøver jo å tenke at jeg er heldig som bor i Norge, som har det trygt og godt, vann i springen og mat i kjøleskapet. Har en grei økonomi, trenger ikke jobbe. Kan gå på matbutikken og har muligheten til å kjøpe akkurat det jeg vil. Har også familie som jeg regelmessig møtet og som er glad i meg. Hvorfor hjelper det ikke å tenke på den måten? Anonymkode: 51650...ec7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det hjelpe min psykiske helse å bli mer realitetsorientert og mindre selvopptatt? Jeg har bipolar og sliter med depresjoner på tross av riktig medisinering. Jeg prøver jo å tenke at jeg er heldig som bor i Norge, som har det trygt og godt, vann i springen og mat i kjøleskapet. Har en grei økonomi, trenger ikke jobbe. Kan gå på matbutikken og har muligheten til å kjøpe akkurat det jeg vil. Har også familie som jeg regelmessig møtet og som er glad i meg. Hvorfor hjelper det ikke å tenke på den måten? Anonymkode: 51650...ec7 Fordi du er syk? Hvilke mestringsarenaer har du i hverdagen? Jobb? Skole? Fritid? Relasjoner? Anonymkode: 34a72...6ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fordi du er syk? Hvilke mestringsarenaer har du i hverdagen? Jobb? Skole? Fritid? Relasjoner? Anonymkode: 34a72...6ae Har foreløpig ingen mestringsarenaer, men har stadig planer om å få det. Anonymkode: 51650...ec7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.