Sjø Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Jeg har lenge hatt ett ønske om å bidra mer på forumet. Jeg bruker det jo mye selv til å skrive om meg og mine ting og spørre om råd og hjelp, men det er ikke så ofte jeg hjelper og svarer i andres tråder. Jeg er veldig takknemlig for alle svar og støtte og ønsker gi dette i tilbake til andre brukere også. Jeg tenker at det er på tide for meg å bidra og gi tilbake. Men samtidig er jeg nervøs. For å gi feil svar, dårlige svar, farlige svar, sårende svar osv. Så kan dere være så snill å si fra til meg hvis dere ser et slikt svar fra meg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Sjø skrev (38 minutter siden): Jeg har lenge hatt ett ønske om å bidra mer på forumet. Jeg bruker det jo mye selv til å skrive om meg og mine ting og spørre om råd og hjelp, men det er ikke så ofte jeg hjelper og svarer i andres tråder. Jeg er veldig takknemlig for alle svar og støtte og ønsker gi dette i tilbake til andre brukere også. Jeg tenker at det er på tide for meg å bidra og gi tilbake. Men samtidig er jeg nervøs. For å gi feil svar, dårlige svar, farlige svar, sårende svar osv. Så kan dere være så snill å si fra til meg hvis dere ser et slikt svar fra meg? Du er respektfull og ydmyk. Dette går bra! Anonymkode: d5d9e...622 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.