Gå til innhold

er dette sorg?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

En stund etter min mor døde fikk jeg en indre ro og hun ba meg ta vare på min far og da hadde jeg et mål, etter min far døde har jeg vært så tung og sliten og fikk skikkelig angst i dag. Er dette normalt? På mandag er det en måned siden han døde og har følt meg så utslitt, det har vært mye å ta tak i og er mye fremdeles. Jeg er fjern på en måte og får noen anfall av et eller annet når jeg legger meg, kanskje blodtrykksfall? Det er så ubehagelig alt dette som skjer men sånn er jo livet, må vel bare være i det og akseptere alt? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Egentlig vil jeg bare isolere meg og ikke snakke med noen men må jo det, hvordan klare alt? På mandag skal jeg møte megleren i huset til foreldrene mine, mannen blir med da men sånn jeg er nå føler jeg jeg kan falle om når som helst. Det er så ekkelt og det har blitt verre og verre. 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

En stund etter min mor døde fikk jeg en indre ro og hun ba meg ta vare på min far og da hadde jeg et mål, etter min far døde har jeg vært så tung og sliten og fikk skikkelig angst i dag. Er dette normalt? På mandag er det en måned siden han døde og har følt meg så utslitt, det har vært mye å ta tak i og er mye fremdeles. Jeg er fjern på en måte og får noen anfall av et eller annet når jeg legger meg, kanskje blodtrykksfall? Det er så ubehagelig alt dette som skjer men sånn er jo livet, må vel bare være i det og akseptere alt? 

Ja, det er normalt🙂jeg fikk en indre ro når min mamma døde for 15 årsiden❤️

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Ja, det er normalt🙂jeg fikk en indre ro når min mamma døde for 15 årsiden❤️

Ok. Ja rart det der med den indre roen, tror vi får hjelp ❤️ Skjønner bare ikke hvorfor jeg er sånn som nå, jobber med meg selv hver dag men nå føler jeg på en håpløshet og det må jeg ikke for det er ikke bra. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Egentlig vil jeg bare isolere meg og ikke snakke med noen men må jo det, hvordan klare alt? På mandag skal jeg møte megleren i huset til foreldrene mine, mannen blir med da men sånn jeg er nå føler jeg jeg kan falle om når som helst. Det er så ekkelt og det har blitt verre og verre. 

Salg av bardomshjemme er tøft og vondt😢 i mitt barndomshjem🙂bor det en dame nå,som jeg gikk i klassen med på Ungdomskolen. Vi solgte ikke til henne,huse har blitt solgt to ganger. 

Endret av Musikk
stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Salg av bardomshjemme er tøft og vondt😢 i mitt barndomshjem🙂bor det en dame nå,som jeg gikk i klassen med på Ungdomskolen. Vi solgte ikke til henne,huse har blitt solgt to ganger. 

Ja mye som er tøft og vondt syns jeg, betyr vel at jeg er på en lavere frekvens nå enn da min mor døde. Forstår ikke hva som har skjedd, ble forandret og fikk mer ro da men nå sliter jeg. Ok rart når noen andre bor der og sikkert. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja mye som er tøft og vondt syns jeg, betyr vel at jeg er på en lavere frekvens nå enn da min mor døde. Forstår ikke hva som har skjedd, ble forandret og fikk mer ro da men nå sliter jeg. Ok rart når noen andre bor der og sikkert. 

Nei, du har mistet dine foreldre med kort mellomrom😢kanskje en opplver det litt anderledes når "far" våres går bort🧐det gjorde jeg 0 sorg etter han. 100% sorg etter  mamma💔

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Nei, du har mistet dine foreldre med kort mellomrom😢kanskje en opplver det litt anderledes når "far" våres går bort🧐det gjorde jeg 0 sorg etter han. 100% sorg etter  mamma💔

Ok. Jeg fikk sorg når min far døde og følte bare kjærlighet for han etter min mor døde for han mistet det helt stakkars, og fikk sorgen etter min mor tilbake når min far døde. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Jeg fikk sorg når min far døde og følte bare kjærlighet for han etter min mor døde for han mistet det helt stakkars, og fikk sorgen etter min mor tilbake når min far døde. 

Det høres helt normalt alt spør du meg🙂

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Det høres helt normalt alt spør du meg🙂

Ja det er sikkert det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...