AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det begynner jo å se ut som han snart ikke har noe annet valg, og det skremmer meg. Han er jo innstilt på at han skal vinne denne krigen, koste hva det koste vil? Anonymkode: 3039f...80c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Han er nok gal nok til å gjøre det, ja... Anonymkode: 6bdfd...3f0 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Hvis han blir syk. Så tenker jeg han kan gjøre det. Han et typen som er for feig til å risikere eget liv, blir han dødelig syk så kanskje han driter i det. For da vil han dø uansett. Han overlever ikke å slippe en atombombe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Worrisome_plenty skrev (3 minutter siden): Hvis han blir syk. Så tenker jeg han kan gjøre det. Han et typen som er for feig til å risikere eget liv, blir han dødelig syk så kanskje han driter i det. For da vil han dø uansett. Han overlever ikke å slippe en atombombe. Men han har barn? Anonymkode: 3039f...80c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.