Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har vi egne meninger om ting her? eller er vi en stor sauefolk? enkelte med nick/anonyme er altid enig med alle💬virker ikke ut som TS har egne meninger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (Akkurat nå): Har vi egne meninger om ting her? eller er vi en stor sauefolk? enkelte med nick/anonyme er altid enig med alle💬virker ikke ut som TS har egne meninger. Jeg tror nå og har erfart at folk har egne meninger her, de mener i hvert fall ikke det samme som meg 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jeg tror nå og har erfart at folk har egne meninger her, de mener i hvert fall ikke det samme som meg Ja, det har jeg sett😂 1 Siter
Vhanja Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Det er ikke mitt inntrykk. Vi har sett de siste dager uenigheter pga ulike meninger. Og jeg kan ha ganske sterke meninger om ting hvor folk er uenige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Jeg er nok en bruker med lite egne meninger og som er "enig med alle", spesielt som trådstarter. Men det er bare sånn personligheten min er. Jeg tør sjeldent virkelig si det jeg mener. Anonymkode: ea1e3...5c9 0 Siter
Musikk Skrevet 20 minutter siden Forfatter Skrevet 20 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er nok en bruker med lite egne meninger og som er "enig med alle", spesielt som trådstarter. Men det er bare sånn personligheten min er. Jeg tør sjeldent virkelig si det jeg mener. Anonymkode: ea1e3...5c9 Du må si hva du menner🙂ikke vær redd. Endret 20 minutter siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Musikk skrev (3 minutter siden): Du må si hva du menner🙂ikke vær redd. Jeg er allerede litt mer modigere her inne enn det jeg er ute i det "ekte" livet. Men det sitter langt inne. Anonymkode: ea1e3...5c9 0 Siter
Lady HM Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg har i hvert fall mine egne meninger, og det har vel de fleste her inne merket 😅 Men så er det nå også slik at om mange ting er det rett og slett vanlig at det er like meninger, så har jeg ikke noe behov for å være den eneste med min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.