Gå til innhold

Er det bare tull å lese selvhjelpsbøker når man sliter psykisk eller kan man faktisk bli bedre av det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din mening og/eller erfaring med det? 😊

Anonymkode: b478d...98a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Invister heller i privat terapi😘

Anonymkode: 23bbd...907

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Invister heller i privat terapi😘

Eneste er at privat terapi er kjempedyrt mens bøker kan man låne gratis på biblioteket da. Ellers et godt forslag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eneste er at privat terapi er kjempedyrt mens bøker kan man låne gratis på biblioteket da. Ellers et godt forslag.

Ja, det er helt sant at det er dyrt. Jeg betaler kr 1500 per time! Kan jeg spørre hvilken problemstilling du ønsker å lære om?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er helt sant at det er dyrt. Jeg betaler kr 1500 per time! Kan jeg spørre hvilken problemstilling du ønsker å lære om?

Det er jo verdt det har man råd og finner det nyttig og blir bedre. Jeg har ganske mye jeg ønsker å lære mer om, blant annet selvbilde og selvtillit, det å bli den beste versjonen av seg selv, å akseptere seg selv som en er, relasjoner, identitet og følelser. Hva med deg? Hvorfor går du i terapi?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er jo verdt det har man råd og finner det nyttig og blir bedre. Jeg har ganske mye jeg ønsker å lære mer om, blant annet selvbilde og selvtillit, det å bli den beste versjonen av seg selv, å akseptere seg selv som en er, relasjoner, identitet og følelser. Hva med deg? Hvorfor går du i terapi?

Jeg går i terapi for å mestre/bli bedre/utvikle meg mtp depresjon og pf. Jeg har svært mye psykisk smerte-ønsker lindring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det kan være verdt det hvis du unngår de bøkene som tilbyr kvikkfix.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg går i terapi for å mestre/bli bedre/utvikle meg mtp depresjon og pf. Jeg har svært mye psykisk smerte-ønsker lindring.

Får du ikke plass på DPS? Er det derfor du går privat? Bare lurer.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Det kan være verdt det hvis du unngår de bøkene som tilbyr kvikkfix.

Har du noen spesifikke bøker å anbefale? Hadde vært interessant å vite.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Får du ikke plass på DPS? Er det derfor du går privat? Bare lurer.

Jeg gikk til DPS i noen år🙌da var problemstillingen mest liv/død. Nå er jeg endelig tilgjengelig for å få tak i følelser og tanker på en annen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...