AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Hva er forumet for deg? Hva bruker du det mest til? Tenkte bare det ville være interessant å høre. For meg er forumet mange ting egentlig. En øvingsarena (øver på å unnvike mindre og tørre vise hvem jeg er, stå for mine meninger osv), en slags erstatning for å være sosial IRL, et sted å få gode råd og tips og lære mer også tidsfordriv. Finner det også givende å gi svar til/hjelpe andre. Også tror jeg at jeg er litt avhengig også, får alltid dopaminrush når jeg ser jeg har fått et varsel eller jeg oppdaterer siden og ser at det har kommet flere tråder jeg finner interessante å trykke meg inn på. Anonymkode: 75c79...a45 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden For meg er det enkel underholdning og tidsfordriv når det trengs. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Forume er som Freia Twist pose🍬 På hvilken måte da? Anonymkode: 75c79...a45 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.