Gå til innhold

Hva er det fineste, beste, viktigste din behandler har gjort og sagt for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så mange eksempler, men det viktigste behandler har sagt til meg er nok: "Jeg skulle ønske du kunne se deg selv gjennom mine øyne da hadde du sett hvor bra du er". Det fremstår kanskje litt flåsete, men det var noe jeg trengte høre. Og det viktigste behandler har gjort for meg er nok å få meg innlagt når jeg har vært suicidal.

Anonymkode: 2c3bf...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke så mange eksempler, men det viktigste behandler har sagt til meg er nok: "Jeg skulle ønske du kunne se deg selv gjennom mine øyne da hadde du sett hvor bra du er". Det fremstår kanskje litt flåsete, men det var noe jeg trengte høre. Og det viktigste behandler har gjort for meg er nok å få meg innlagt når jeg har vært suicidal.

Å henvise meg til innleggelse ved alvorlig sykdom og i krise+ å være sammen med meg, rolig og tilstedeværende, i sterke følelser. Dypt takknemlig.

Skrevet
Havfruen skrev (13 minutter siden):

Å henvise meg til innleggelse ved alvorlig sykdom og i krise+ å være sammen med meg, rolig og tilstedeværende, i sterke følelser. Dypt takknemlig.

Jeg følte meg også veldig takknemlig. Er det egentlig litt rart å føle det med tanke på at behandler bare gjør jobben sin? Jeg tenker, hadde de ikke henvist til innleggelse i tenkte situasjon hadde det kanskje nesten vært kritikkverdig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...