Gå til innhold

Jeg er ganske preget av "stundens alvor" i terapien (sjenert/forknytt), men når jeg forteller om vonde erfaringer/traume/selvmord så smiler jeg. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor. Andre?

Anonymkode: 02b93...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt. Det er nok litt ulikt fra person til person hvorfor, for meg er det en form for mestringsstrategi. Litt sånn "hvis jeg ikke smiler så gråter jeg".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg blir nervøs og flau, og at det smilet et litt unnskyldende for at jeg sier noe som jeg skammer meg over 

Anonymkode: 4b54f...cf5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg blir nervøs og flau, og at det smilet et litt unnskyldende for at jeg sier noe som jeg skammer meg over 

Anonymkode: 4b54f...cf5

Ja, det er sikkert noe lignende for meg! Klarer ikke helt å identifisere det. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er sikkert noe lignende for meg! Klarer ikke helt å identifisere det. Ts

Har du snakket med behandleren din om det? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet
Sjø skrev (16 minutter siden):

Har du snakket med behandleren din om det? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å gjøre det.

Takk, det skal jeg gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...