Gå til innhold

Møtte en gammel nabo som sa dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 88-89 år og bodde vedsiden av meg og eksen min for 6år siden. Jeg flyttet bort og møtte han først idag. Han pratet og jeg pratet, så sier han helt tilslutt : Jeg ber for deg hver kveld. Hver kveld er du en av den jeg ber for. Så spør han om en god klem, å jeg blir litt lettere rørt over hele greia. Han fikk tårer også. Nå når jeg tenker i ettertid, er det litt spesielt. Vi snakket jo endel da jeg bodde der men helt vanlig. 

Nå bor eksen sammen med ei ny dame og tror ikke det er slik med henne. 

Hvorfor akkurat meg 🥹 Fint da 🩷

Anonymkode: f4692...8a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spurte du han hvorfor han ba for deg? Ble nysgjerrig. 

Anonymkode: 321b2...5f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er 88-89 år og bodde vedsiden av meg og eksen min for 6år siden. Jeg flyttet bort og møtte han først idag. Han pratet og jeg pratet, så sier han helt tilslutt : Jeg ber for deg hver kveld. Hver kveld er du en av den jeg ber for. Så spør han om en god klem, å jeg blir litt lettere rørt over hele greia. Han fikk tårer også. Nå når jeg tenker i ettertid, er det litt spesielt. Vi snakket jo endel da jeg bodde der men helt vanlig. 

Nå bor eksen sammen med ei ny dame og tror ikke det er slik med henne. 

Hvorfor akkurat meg 🥹 Fint da 🩷

Så fin historie🙂kanskje han savner deg som nabo ønsker deg alt godt🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Spurte du han hvorfor han ba for deg? Ble nysgjerrig. 

Anonymkode: 321b2...5f6

Nei 🙉 Gjorde ikke det. Ble litt satt ut. Etter det sa han også at ikke det var lenge til han «reiste». Kan dere forstå hvorfor han ba for meg? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...