Gå til innhold

Hva pakker du med deg av ting dersom du skal på legevakten for å bli vurdert for innleggelse på akuttpsykiatrisk og ikke vet sikkert om du blir innlagt men mest sannsynlig tror du blir det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dere tenker dette er et rart spørsmål eller? Men i alle fall har jeg lurt veldig på dette en stund. For å svare på spørsmålet selv så har jeg sikkert 50 slike innleggelser bak meg og pakker aldri med meg noe. Er redd de ansatte der skal synes det er rart (selv om det sikkert bare er jeg som er rar om det?). En gang kom det en helt ny pasient inn på posten med en svær koffert, det synes jeg var litt rart? Ellers tenker jeg det kan være normalt å pakke med seg en liten sekk/veske med mobillader, tannbørste, undertøy så man slipper låne det på akuttposten. Også henter man selvfølgelig flere ting og klær når det blir avklart hvor lenge man blir. Men er mest spent på hva dere andre her inne tenker?

Anonymkode: 14733...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten bag med to skift av undertøy, deodorant og lader til mobilen. 

Anonymkode: 08273...461

Skrevet

Mobillader. Alt annet får jeg levert eller henter selv dagen etter.

Skrevet

Bare mobillader 

Anonymkode: 41439...dca

AnonymBruker
Skrevet

Dere som tar med mobillader får dere ha den på rommet? Ved akuttposten her får man ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dere som tar med mobillader får dere ha den på rommet? Ved akuttposten her får man ikke det.

Noen ganger har jeg ikke fått lov til det, men somregel alltid. De gjør en vurdering av selvmordsfaren. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har blitt fratatt den en gang, men da fordi jeg ble "tatt" i å bruke den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vet ikke om dere tenker dette er et rart spørsmål eller? Men i alle fall har jeg lurt veldig på dette en stund. For å svare på spørsmålet selv så har jeg sikkert 50 slike innleggelser bak meg og pakker aldri med meg noe. Er redd de ansatte der skal synes det er rart (selv om det sikkert bare er jeg som er rar om det?). En gang kom det en helt ny pasient inn på posten med en svær koffert, det synes jeg var litt rart? Ellers tenker jeg det kan være normalt å pakke med seg en liten sekk/veske med mobillader, tannbørste, undertøy så man slipper låne det på akuttposten. Også henter man selvfølgelig flere ting og klær når det blir avklart hvor lenge man blir. Men er mest spent på hva dere andre her inne tenker?

Hvis det har skjedd 50 ganger så lurer jeg på hvorfor du drar til legevakten og ikke fastlegen? Er ikke rart akutt syke nå vente i timesvis på legevakter da.

Anonymkode: 5c6cc...f0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis det har skjedd 50 ganger så lurer jeg på hvorfor du drar til legevakten og ikke fastlegen? Er ikke rart akutt syke nå vente i timesvis på legevakter da.

Anonymkode: 5c6cc...f0a

Av samme grunn som alle andre oppsøker legevakten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...