AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Noen som bruker/ har brukt cipralex som kan skrive noe om bivirkninger og hvordan det har virket? Anonymkode: 4f8de...4f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Mulig du får mer svar om du poster på psykiatri forumet. Eventuelt be @Admin om å flytte tråden. Annet enn det så vil jeg si at bivirkning og virkning av en medisin er ganske individuelt, så det aller beste du kan gjøre er å bare prøve selv, og vente å se. F.eks kan en person ha opplevd å ikke få bivirkninger i det hele tatt og merke god effekt mens du ender opp med å oppleve fæle bivirkninger og ingen virkning i det hele tatt, det vet du dessverre ikke noe om før du forsøker og har forsøkt over tid (det er vel anbefalt å stå på rett dose etter serumspeil i en god stund før man eventuelt konkluderer med at medisinen ikke fungerer dersom man ikke opplever ønsket effekt). Anonymkode: ce928...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mulig du får mer svar om du poster på psykiatri forumet. Eventuelt be @Admin om å flytte tråden. Annet enn det så vil jeg si at bivirkning og virkning av en medisin er ganske individuelt, så det aller beste du kan gjøre er å bare prøve selv, og vente å se. F.eks kan en person ha opplevd å ikke få bivirkninger i det hele tatt og merke god effekt mens du ender opp med å oppleve fæle bivirkninger og ingen virkning i det hele tatt, det vet du dessverre ikke noe om før du forsøker og har forsøkt over tid (det er vel anbefalt å stå på rett dose etter serumspeil i en god stund før man eventuelt konkluderer med at medisinen ikke fungerer dersom man ikke opplever ønsket effekt). Anonymkode: ce928...957 Takk 😊 da skal jeg poste der i stedet. Anonymkode: 4f8de...4f0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.