AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Hva får noen til å bli gynekolog? Et det virkelig så interessant å glane i gamle høner? Anonymkode: e28d9...b0c 0 Siter
XbellaX Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Det er et svært viktig fagfelt som krever sin unike spesialisering. Som kvinne er jeg dypt takknemlig over at noen fagpersoner velger å gå den veien. 3 Siter
Sokk Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): glane i gamle høner Når du bruker slike nedsettende uttrykk om kvinner har jeg vanskelig for å ta deg seriøst. Gynekologer er også fødselsleger, så de jobber med svangerskap og fødsler, og de er kirurger i forbindelse med keisersnitt og andre prosedyrer. Jeg synes ikke det er vanskelig å se for seg at dette er både givende og faglig spennende. Hvis du derimot ikke liker kvinners underliv, så tenker jeg du har alle forutsetninger for aldri å bli eksponert for dem. 0 Siter
laban Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det virkelig så interessant å glane i gamle høner? Husk at svangerskap og fødsler også hører til gynekologenes fagfelt. Jeg vil tro at det er såpass meningsfullt å jobbe med å f.eks. medvirke til at risikosvangerskap blir vellykkede, at det oppveier at man faktisk er nødt til å se de organene man har spesialisert seg på. Det finnes også kvinnelige gynekologer - og urologer, som styrer med mannlige kjønnsorganer. Endret 5 minutter siden av laban 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Det er da mange verre spesialiteter. Mye inmenneskekroppen som er ulekkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.