Vendi Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Da jeg skulle inn i nettbanken i dag måtte jeg plutselig registrere meg på nytt for å få tilgang. Helt fra scratch med bankID, kode, biometri, osv. Er ikke det rart? Lurer på hvorfor. Er det noen her som vet? Man kan jo bli paranoid av mindre.. Kjenner faktisk at jeg er litt redd nå.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Jeg og. Det er noe de gjør hos meg med ujevnlige mellomrom. 0 Siter
Vendi Skrevet 47 minutter siden Forfatter Skrevet 47 minutter siden (endret) XbellaX skrev (7 minutter siden): Jeg og. Det er noe de gjør hos meg med ujevnlige mellomrom. Å, det var godt å høre! 😅 Endret 44 minutter siden av Vendi 0 Siter
nachnoo Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Det er for enda bedre å sikre pengene dine ved å sjekke at den som bruker PC/mobilen din faktisk er deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Det er noe de har begynt med for sikkerhetsskyld. Veldig mange er nok litt for frigjort når det gjelder nettbank, innlogginger osv. Jeg ser flere som har betaling på mobilen uten ekstra kode, forstår ikke at de tørr. Anonymkode: b18f0...c60 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.