nachnoo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? 0 Siter
slabbedask Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? Det dekker vel akkurat økningen i av Norgespris? 0 Siter
Medmenneske Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden slabbedask skrev (15 minutter siden): Det dekker vel akkurat økningen i av Norgespris? 😂 nachnoo skrev (25 minutter siden): Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? 😂 0 Siter
ISW Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden nachnoo skrev (39 minutter siden): Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? Vi trenger ikke skattelette. Vi trenger å kutte offentlig sløsing inkl. at alt mulig skal subsidieres. Det er altfor mange aktører innen norsk politikk (småpartier) som skal ha sine gjennomslag og sånn har det vært siden 2013. Utlandet mister tilliten til Norge. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? En blomsterbukett til kona hver annen måned. Anonymkode: 8e2f7...40f 1 Siter
Vhanja Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Du må holde dem av til den økte strømregningen. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg syntes det sto 40K så jeg lurte på hva slags særordninger du falt under. Mye skrik og lite ull denne skatteletten altså. Men den favner jo til gjengjeld så bredt 🤣🤣🤣 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det rekker vel knapt til et halvt brød i uka neste år. I hvert fall hvis du skal ha noe med litt substans i. Anonymkode: 8e2f7...40f 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Et kjedelig og snusfornuftig svar, men jeg spurte AI hva beløpet blir etter 10 år med 5 % rente. Svaret ble : Fremtidig verdi med rente = ca. 26 823 kr Hva med gave til barnebarn ? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (5 timer siden): Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene? Hvis det er noen trøst, viser beregningene at jeg vil få rundt 20 kroner i uka. Anonymkode: 8e2f7...40f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.