Gå til innhold

Hva skal jeg bruke alle pengene til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nachnoo skrev (8 minutter siden):

Det meldes at jeg neste år kan få opp mot 40kr i skattelette i uka. Hvordan skal jeg investere alle disse pengene?

Det dekker vel akkurat økningen i av Norgespris?

Skrevet
slabbedask skrev (15 minutter siden):

Det dekker vel akkurat økningen i av Norgespris?

😂

nachnoo skrev (25 minutter siden):

😂

Skrevet
nachnoo skrev (39 minutter siden):

Vi trenger ikke skattelette. Vi trenger å kutte offentlig sløsing inkl. at alt mulig skal subsidieres. Det er altfor mange aktører innen norsk politikk (småpartier) som skal ha sine gjennomslag og sånn har det vært siden 2013. Utlandet mister tilliten til Norge. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

En blomsterbukett til kona hver annen måned. 

Anonymkode: 8e2f7...40f

Skrevet

Du må holde dem av til den økte strømregningen.

Skrevet

Jeg syntes det sto 40K så jeg lurte på hva slags særordninger du falt under. Mye skrik og lite ull denne skatteletten altså. Men den favner jo til gjengjeld så bredt 🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Det rekker vel knapt til et halvt brød i uka neste år. I hvert fall hvis du skal ha noe med litt substans i. 

Nicklusheletida
Skrevet

Et kjedelig og snusfornuftig svar, men jeg spurte AI hva beløpet blir etter 10 år med 5 % rente. 

Svaret ble : Fremtidig verdi med rente = ca. 26 823 kr

Hva med gave til barnebarn ?

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (5 timer siden):

Hvis det er noen trøst, viser beregningene at jeg vil få rundt 20 kroner i uka. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...