AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har vokst opp med foreldre som var emosjonelt utilgjengelig og har ikke innsett sånn fullt ut/fortrengt etter gjentatte skuffelser at min ektemann stiller i samme kategori. Anonymkode: 526a8...cbd 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, av summen av de mennesker jeg møter. Så må det nevnes at noen har umettelige emosjonelle behov - som et sort hull. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Ja, av summen av de mennesker jeg møter. Så må det nevnes at noen har umettelige emosjonelle behov - som et sort hull. Er du åpen/nær/ærlig om dine nærmeste innerste tanker med dem, ekte? Å, hvilke mennesker/mennesketyper er dette mener du? Anonymkode: 526a8...cbd 0 Siter
Fru2020 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg føler egentlig at jeg får mine emosjonelle behov tilfredsstilt. Sånn sett bortifra når jeg er alvorlig deprimert. Men da vet jeg ikke hva jeg trenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fru2020 skrev (19 minutter siden): Jeg føler egentlig at jeg får mine emosjonelle behov tilfredsstilt. Sånn sett bortifra når jeg er alvorlig deprimert. Men da vet jeg ikke hva jeg trenger. Klarer du å sette ord på hvordan det kjennes ut å være tilfredstilt emosjonelt? Jeg har et stort, svart hull i meg fra barndommen og oppover til nå. Anonymkode: 526a8...cbd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er emosjonelt behov? Eksempler? Anonymkode: 533ea...7ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er emosjonelt behov? Eksempler? Anonymkode: 533ea...7ca Trygghet, nærhet, forståelse, respekt, bekreftelse. Anonymkode: 526a8...cbd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.