AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Fru2020 skrev (14 minutter siden): Jeg har flere andre diagnoser som kan ha sammenfallende symptomer med bipolar derfor tror jeg det kan bli litt komplisert. I mitt hodet er det ikke så komplisert fordi jeg vet hvilke problemer jeg har hatt siden jeg var ungdom og hvilke som oppstod relativt akutt da jeg var 40. Det er nok sikkert lettere å få bekreftet en diagnose enn å utredes fra starten. Og så måtte jeg I tillegg gjort en eventuell medisinutprøving I tillegg. Det ville jo også kostet. Er du plaget med mye selvmordstanker? Litium hjalp meg å redusere dette, selv om jeg seponerer medisinen nå pga bivirkninger. Anonymkode: e9c89...561 0 Siter
Fru2020 Skrevet 37 minutter siden Forfatter Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er du plaget med mye selvmordstanker? Litium hjalp meg å redusere dette, selv om jeg seponerer medisinen nå pga bivirkninger. Anonymkode: e9c89...561 Dps sier jeg er kronisk suicidal. I praksis betyr det at jeg har suicidale tanker et par ganger i året. Nå har jeg vært deprimert I 3 måneder uten suicidale tanker. Andre depresjoner kan det være jeg får det. Sist gang jeg hadde suicidale tanker var en ukes tid i januar. Så min oppfatning er ikke den samme som dps. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.