AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er far sin tur å feire jul med datteren I år. Datteren er 16 år. Far har familie 9 timers reise unna. Nå sier far at de ikke skal reise før andre juledag fordi han må jobbe. Så datter blir hos meg de to første dagene av julen. Datter kom hjem fra far idag og sa at hun ikke ville reise med han i julen. Hun ønsket å være her. Hun har aldri feiret nyttår der oppe og vil feire med de Hun er vant med. Når de er der oppe bor ikke far i samme hus som min datter. Datter bor med besteforeldrene og far med sin svigerfamilie. Far gjør ingen aktiviteter sammen med datter så de ser hverandre ikke når de er der oppe. Er det dårlig gjort av meg å si til datteren min at jeg synes det er greit at hun er hjemme i julen? Skylder jeg mine eks svigers å tvinge henne opp dit? Skjønner jo at de vil se datteren min i julen. Faren tror jeg egentlig er likegyldig. Anonymkode: ecae1...297 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden En 16-åring bør få bestemme det selv. 1 Siter
Blondi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg forstår at fars siden også ønsker henne der i julen, men enig i at hun bør få bestemme det selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hun bestemmer selvsagt selv!:) Anonymkode: 77ad6...f54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 16-åring bestemmer selv. Kanskje hun kan ta seg en tur og besøke besteforeldrene en helg etter jul? Anonymkode: 68e73...f1f 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er vel ikke noe å lure på, la 16-åringen bestemme selv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er enig med de andre over, her bør 16åringen få bestemme 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 16-åring bestemmer selv. Kanskje hun kan ta seg en tur og besøke besteforeldrene en helg etter jul? Anonymkode: 68e73...f1f Det er en ni timers kjøretur så den gjøres ikke så ofte. Neste mulighet er ikke før påske desverre. Takk for svar. Da tenker jeg at jeg ikke skal prøve å overtale henne. Anonymkode: ecae1...297 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er en ni timers kjøretur så den gjøres ikke så ofte. Neste mulighet er ikke før påske desverre. Takk for svar. Da tenker jeg at jeg ikke skal prøve å overtale henne. Anonymkode: ecae1...297 Ok, da antar jeg at det ikke går tog eller fly. Synd, men det er opp til henne selv uansett synes jeg Anonymkode: 68e73...f1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, da antar jeg at det ikke går tog eller fly. Synd, men det er opp til henne selv uansett synes jeg Anonymkode: 68e73...f1f Nei, bil er eneste mulighet desverre. Anonymkode: ecae1...297 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.