Gå til innhold

Hurra BB søndag:O)


Nefrediti

Anbefalte innlegg

Endelig bb igjen..hehe ja jeg innrømmer jeg ser på det og jeg skriver det her inne uten å være redd dere som henger alle som ser slike serier..

Er det ikke gøy dere bb tilhengere?

hva syntes dere om sjarmøren Kristian og hva med VK ?

hva er synspunkter på Veronica..?

`fortell da..?

e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veronica er kul ! Det er enten henne eller Dennis som vinner !

Men hvorfor kliner alle jentene med han derre ekle sørlendingen hele tiden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica er kul ! Det er enten henne eller Dennis som vinner !

Men hvorfor kliner alle jentene med han derre ekle sørlendingen hele tiden ?

de kliner med han fordi man tager det som er å finne når man er nøden,hehe..jeg hadde heller valgt Remi framfor Kristian.

Liker BÅDE VK OG VERONICA..dem e spess på hver sin måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Endelig bb ikveld ja :o))))

Jeg liker Veronica best, likte VK tidliger, men nå syns jeg bare hun er falsk og ekkel.. Hun har enten vært uærlig mot Veronica eller Kristian, for til den ene sier hun at Kristian ikke er hennes type og bla bla bla, mens til den andre, så gir hun inntryk av at hun er forelsket...

Tror det kan bli litt spennende idag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Veronica, Espen, Mikki og Dennis, og Monica. Johannes synes jeg virker hel teit..spiller på utseende, og gjør seg dum, tar seg til rette osv. Kristian er klein...flørter med alle jentene, det har nok gått litt til hodet på han at alle smisker litt med han. Veronica Katrin virker fryktelig falsk. Hun sier det som passer seg til alle, og setter de andre opp mot hverandre.

ja, jeg ser det så absolutt...synes det er bedre enn i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...