Gå til innhold

Snoopy,Retvizan,Flisa og andre kjente

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Endelig hjemme igjen, men trøtt som en dupp etter 3x5 mg. Valium. Legen sa jeg skulle ta 5 mg. før jeg dro hjemmefra, men jeg tok litt til med jevne mellomrom. Er man redd så er man redd....sånn er det bare ;-))) Å fly er noe herk. I dag var det sånn turbulens på flyet fra Bodø at folk som hadde fått servering fikk sølt drikken over seg, og de trodde de måtte slutte serveringen. Imidlertid fortsatte de for det ga seg litt, og jeg spiste på trass for å korte turen. Var ikke sulten i det hele tatt. Men hver gang det jæ*** flyet ristet på seg og " datt" ned litt fikk jeg nesten hjertestopp. Det var noen unger som hylte av fryd og jeg hadde lyst til å riste de skikkelig slik at de holdt kjeft.

Nå er det middagskvil ( sove ut rusen)før jeg skal DOLe litt og bare kose meg hjemme.

Borte bra men hjemme best ;-))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50799-snoopyretvizanflisa-og-andre-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Velkommen tebars da, ditt dophue! *ler*

Døh, nytter ikke å legge seg nedpå bare for å slappe av et par timer med det som du har innabords, våkner ikke før i morra da, vettu, he he.

Hva hadde du som tilbehør til dopet da? Rødvin? Himkok?

;-)

Gjest retvizan

Velkommen tebars da, ditt dophue! *ler*

Døh, nytter ikke å legge seg nedpå bare for å slappe av et par timer med det som du har innabords, våkner ikke før i morra da, vettu, he he.

Hva hadde du som tilbehør til dopet da? Rødvin? Himkok?

;-)

Ser ikke no' mer til den skrotten i kveld. ;-)

Middagslur my ass!

Gjest Raglan

Ser ikke no' mer til den skrotten i kveld. ;-)

Middagslur my ass!

Jeg la meg riktignok, men fikk ikke sove og var på beina igjen 19.30 tenk...........

Gubben har vært og handlet smågodt og vi har kost oss med kaffe og knask.

Så har jehg skrevet mailer og mast i telefonen - og det skal jeg gjøre nå også. Skal ringe min skjønne " lille" datter.

Kommer sterkere tilbake

;-)

Gjest retvizan

Jeg la meg riktignok, men fikk ikke sove og var på beina igjen 19.30 tenk...........

Gubben har vært og handlet smågodt og vi har kost oss med kaffe og knask.

Så har jehg skrevet mailer og mast i telefonen - og det skal jeg gjøre nå også. Skal ringe min skjønne " lille" datter.

Kommer sterkere tilbake

;-)

Jeg tenkte rett - du har pinadø utvikla toleranse for dette pilleriet.

*rister på hodet*

Å dæver'n hvor sugen jeg ble på smågodt nå!

Gjest Raglan

Jeg tenkte rett - du har pinadø utvikla toleranse for dette pilleriet.

*rister på hodet*

Å dæver'n hvor sugen jeg ble på smågodt nå!

Toleranse du ??? ;-)) Jeg hadde trengt mer nå. Jeg har sittet i " timesvis" for å spille inn fra CD og over til kasett for å ha i bilen min - og FÅR DET FAEN IKKE TIL.

Jeg er helt stiv i min gamle kropp etter å ha sittet på gulvet for å nå ned til denne jæ*** cd spilleren.. *knurrer* over min elendige innsikt i dette

Annonse

Gjest retvizan

Toleranse du ??? ;-)) Jeg hadde trengt mer nå. Jeg har sittet i " timesvis" for å spille inn fra CD og over til kasett for å ha i bilen min - og FÅR DET FAEN IKKE TIL.

Jeg er helt stiv i min gamle kropp etter å ha sittet på gulvet for å nå ned til denne jæ*** cd spilleren.. *knurrer* over min elendige innsikt i dette

Så du hører til de forhistoriske som fremdeles har kasettspiller i bilen?

Jeg også, he he. Har bare en kasett, den spiller jeg til den er utslitt. De siste par åra har det gått i reggae.

Stiv og støl? Ja, det er ikke alle som er så spreke at de kan ta seg ut på trampoline, vettu, Raglan!

;-)

Gjest Raglan

Så du hører til de forhistoriske som fremdeles har kasettspiller i bilen?

Jeg også, he he. Har bare en kasett, den spiller jeg til den er utslitt. De siste par åra har det gått i reggae.

Stiv og støl? Ja, det er ikke alle som er så spreke at de kan ta seg ut på trampoline, vettu, Raglan!

;-)

Skulle hatt cd spiller i bilen, men da hadde det vel blitt slossing om cd'ene. Han har det i sin bil.

Og min bil er up to date ellers. En fin Fiesta Ghia.........med soltak og masse ekstrautstyr, og bare gått 45.000 km. Slå den du med rustholken din ;-)))))))))))

Men jeg har ikke cd spiller........sett sånt.

Er du for ung til Barry McGuire du da ??

Tenk deg noe så flott som Eve of destruction på full guffe ;-)

*hopper opp og ned og later som om jeg har trampoline*

Gjest retvizan

Skulle hatt cd spiller i bilen, men da hadde det vel blitt slossing om cd'ene. Han har det i sin bil.

Og min bil er up to date ellers. En fin Fiesta Ghia.........med soltak og masse ekstrautstyr, og bare gått 45.000 km. Slå den du med rustholken din ;-)))))))))))

Men jeg har ikke cd spiller........sett sånt.

Er du for ung til Barry McGuire du da ??

Tenk deg noe så flott som Eve of destruction på full guffe ;-)

*hopper opp og ned og later som om jeg har trampoline*

*Snøft*

Ghia meg her og ghia meg der. Min Fiesta er nærmest en...eeh...cabriolet. Metallic og alltingen. Måkke komme her og komme her, serru!

Er aldeles ikke for ung for Eve of Destruction, har LP'n jeg. Sexy stemme på den Barrygutten, gitt.

Er du nykter igjen?

Gjest Raglan

*Snøft*

Ghia meg her og ghia meg der. Min Fiesta er nærmest en...eeh...cabriolet. Metallic og alltingen. Måkke komme her og komme her, serru!

Er aldeles ikke for ung for Eve of Destruction, har LP'n jeg. Sexy stemme på den Barrygutten, gitt.

Er du nykter igjen?

Jeg er nykter ;-)))

Skulle egentlig vært i dusjen for mange timer siden , men sitter her foran pc og bare tuller meg.

Men vet du ka..........i dag skal vi ha torsk til middag. Så jeg er vel ikke helt nykter allikevel ;-))))

Snoopy_Syttifire

Jeg er nykter ;-)))

Skulle egentlig vært i dusjen for mange timer siden , men sitter her foran pc og bare tuller meg.

Men vet du ka..........i dag skal vi ha torsk til middag. Så jeg er vel ikke helt nykter allikevel ;-))))

Vælkommen hjæm ijænn "gamlemor". Korsen va de dær oppe i nord, de blåste vel i Bodø som allti?

Må sjekke mailen min etterpå. Kanskje er det noe til meg der....trallallla.

Jeg har vært flink i dag. Først var jeg på jobb, og der bakte jeg faktisk muffins... *stolt*. Da jeg kom hjem måtte jeg bare sette meg i godstolen for å puste ut. Skulle ikke sove derfor la jeg meg ikke på såffen da vet du. I stedet hang jeg og slang i stolen mens jeg duppet. Va så godt atte. Ikke noe whiplash etterpå.....neiiiiida....hehe.

Så tok jeg malingskosten fatt og gikk løs på overbygget til trappa. Etterpå trillet jeg ved inn i bua og tømte den på gulvet.......stabler senere. Så har jeg raket og rusket opp i bedet mitt *kjempestolt*

I kveld skal jeg kose meg med te og knekkebrød og se "Mordkommisjonen", meget bra serie.

Har ordnet meg fri 9 mai, skal jobbe 1, 9 og 17 mai. Det passet bra å få fri den dagen så får jeg litt god tid til å pakke til Bergenstur, og kan hente gubben i byen.

Gleder meg såååå til turen, vi har tenkt å kjøre over Stryn på nedoverturen.

*løper for å sjekke mail*

Snoopy_Syttifire

Vælkommen hjæm ijænn "gamlemor". Korsen va de dær oppe i nord, de blåste vel i Bodø som allti?

Må sjekke mailen min etterpå. Kanskje er det noe til meg der....trallallla.

Jeg har vært flink i dag. Først var jeg på jobb, og der bakte jeg faktisk muffins... *stolt*. Da jeg kom hjem måtte jeg bare sette meg i godstolen for å puste ut. Skulle ikke sove derfor la jeg meg ikke på såffen da vet du. I stedet hang jeg og slang i stolen mens jeg duppet. Va så godt atte. Ikke noe whiplash etterpå.....neiiiiida....hehe.

Så tok jeg malingskosten fatt og gikk løs på overbygget til trappa. Etterpå trillet jeg ved inn i bua og tømte den på gulvet.......stabler senere. Så har jeg raket og rusket opp i bedet mitt *kjempestolt*

I kveld skal jeg kose meg med te og knekkebrød og se "Mordkommisjonen", meget bra serie.

Har ordnet meg fri 9 mai, skal jobbe 1, 9 og 17 mai. Det passet bra å få fri den dagen så får jeg litt god tid til å pakke til Bergenstur, og kan hente gubben i byen.

Gleder meg såååå til turen, vi har tenkt å kjøre over Stryn på nedoverturen.

*løper for å sjekke mail*

Har du fått det jeg sendte deg???????

Strøk bunadsskjorta til Beate i går, herregud for en møkkajobb. Den blir ikke helt bra om jeg stryker den til jeg utånder. Vi skal ha med bunaden til Bergen for hun skal bruke den på avslutninga. Jeg blir alltid rørt når jeg ser henne i bunad, blå nordlandsbunad er virkelig et vakkert syn.

Jeg gleder meg så til turen, og denne gangen skal vi kjøre over Stryn nedover. Håper på finvær og sol så vi får kosa oss og rasta masse. Hele poenget med å dra på tur er at man skal stoppe å spise ofte. Er det noe jeg får med meg når vi er ute og reiser, så er det måltidene....hehe.

Jeg har ordnet meg fri den 9 mai, så får jeg pakket i fred og ro så vi kan starte tidlig dagen etter. Egentlig hadde jeg seinvakt, men siden jeg også jobber 1 og 17 mai så gikk det greit.

Nu skal jeg sjekke mail og forventer noe til meg der *hmmppff*

*tattaaaa*

Snoopy_Syttifire

Strøk bunadsskjorta til Beate i går, herregud for en møkkajobb. Den blir ikke helt bra om jeg stryker den til jeg utånder. Vi skal ha med bunaden til Bergen for hun skal bruke den på avslutninga. Jeg blir alltid rørt når jeg ser henne i bunad, blå nordlandsbunad er virkelig et vakkert syn.

Jeg gleder meg så til turen, og denne gangen skal vi kjøre over Stryn nedover. Håper på finvær og sol så vi får kosa oss og rasta masse. Hele poenget med å dra på tur er at man skal stoppe å spise ofte. Er det noe jeg får med meg når vi er ute og reiser, så er det måltidene....hehe.

Jeg har ordnet meg fri den 9 mai, så får jeg pakket i fred og ro så vi kan starte tidlig dagen etter. Egentlig hadde jeg seinvakt, men siden jeg også jobber 1 og 17 mai så gikk det greit.

*tattaaaa*

Takk for mail. Forresten, du har ikke et bilde å sende meg???????

Søster mi bor i Haldensgate, ikke langt unna Rosenbord skole (nedenfor). Når vi går fra henne så går vi rett bortover mot festningen og parken der. Og nedenfor der er jo Bakklandet :o).

Annonse

Gjest retvizan

*tattaaaa*

Tusen takk for ordentlig snail mail! :-) Fikk den i dag med vedlegg og det hele. Er skikkelig imponert over deg og pandamannen, som dere må ha stått på! Veldig gøy å se, Snoops.

Ikke vært så mye på nett i dag, har surfa litt rundt etter invitasjoner man kan printe ut, men det ser ikke ut til at det er mye av det. Lekt litt med word, surfa etter bilder å sette inn etc.

Foreldremøte i kveld med planlegging av avslutningsarrangement. Overnattingstur - ikke overnatting, masse diskusjon rundt det.

Hvordan er det forresten med stryking av sånne bunadskjorter? Skal de stives? Hvordan gjør du? Snuppa fikk bunad i fjor, så dette har jeg ikke vært borti før.

Jaha, du venter på mail, he he. Kommer, kommer.......

Klemz.

Gjest Raglan

*tattaaaa*

* Jeg blir alltid rørt når jeg ser henne i bunad, blå nordlandsbunad er virkelig et vakkert syn. *

Hehe likte det utsagnet der ;-)))

Både jeg og datteren har det da vet du

Bilde ??? Har ikke, og har ikke scanner. Men jeg har en sønn som er så utrolig treg til å sende bilde av meg...........han har nemlig, men gidder ikke å scanne det

Gjest retvizan

Jeg er nykter ;-)))

Hvor langt er dere kommet i torskehaugen? Ser ikke helt bunnen ennå vel?

;-)

Gjest Raglan

Hvor langt er dere kommet i torskehaugen? Ser ikke helt bunnen ennå vel?

;-)

Så sjelden som jeg giddder å koke poteter / gulerøtter er det lenge til vi ser bunnen ;-)

Men i dag var det nydelig. Bortsett fra at jeg var så suuuuuuuuur på den forb**** jobben min.

Får ikke ferien når jeg trenger/ vil ha den..........drittjobb og dritthelger og seinvakter

Gjest retvizan

Så sjelden som jeg giddder å koke poteter / gulerøtter er det lenge til vi ser bunnen ;-)

Men i dag var det nydelig. Bortsett fra at jeg var så suuuuuuuuur på den forb**** jobben min.

Får ikke ferien når jeg trenger/ vil ha den..........drittjobb og dritthelger og seinvakter

Egentlig fryktelig tragisk at man er nødt til å jobbe for å finansiere fritida. :-/

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...