Gå til innhold

Hjelp - angsten tar meg


Gjest redd 2

Anbefalte innlegg

Jeg prøver samliv også i tillegg til seksualitet. Håper at det er noen kvinner (eller menn) som kan gi meg non råd

Er en mann som har slitt med prestasjonsangst periodevis i livet.

De fleste forhold tidlig i livet var mislykkede, deretter et 10 år langt ekteskap uten noen som helst problemer(seksuelle).

Er nå gift på nytt og etter 6 måneders samliv dukker problemet opp på nytt. Sliter veldig akkurat nå, mister nattesøvnen, osv. Dette passer ekstremt dårlig da vi begge har lyst på barn nå.

Har aldri fått noen behanling - har aldri sett på det som noen problem før nå.

For ordens skyld tenner jeg lett, men kan dessverre miste tenningen underveis.

Gode råd mottas med takknemlighet. Noen som kjenner til noen gode psykologer o.l. i Rogaland ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Kjære redd!

Dette håper jeg du kan få hjelp med snart. Vil du prøve å kontakte fagteamet på et familiekontor? Det er flere Familiekontorer i Rogaland som kan gi behandling for prestasjonsangst og sex. Du kan ringe direkte, se i tlf.katalogen, og bestille time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...