Gå til innhold

Viggo K. ang. straff.


petralure

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut til at Viggo Kristiansen får sone straffen sin. Men kan det hende det dukker opp "overraskelser" som gjør straffen kortere eller at han i verstefall slippes fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må i så fall være at det blir bevist at han er uskyldig. Ettersom Høyesterett har avslått å behandle anken, er dommen endelig, og kun nye bevis kan få saken opp på nytt.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er han dømt til 21 års forvaring. Det betyr at det er mulig å holde ham innesperret resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Det må i så fall være at det blir bevist at han er uskyldig. Ettersom Høyesterett har avslått å behandle anken, er dommen endelig, og kun nye bevis kan få saken opp på nytt.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er han dømt til 21 års forvaring. Det betyr at det er mulig å holde ham innesperret resten av livet.

Viggo Kristiansen skulle fått skåret av pikken sin!Ialle fall om jeg hadde fått bestemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verden i dag

Grusomt ja. Håper han tar til vett og gjør det samme som Lesja morderen gjorde, hengte seg. Skjønner heller ikke Viggo som har innrømt det og anker. Synes han 19 år er for mye, for det jævligste jævlige han har vært med på? Håper han får 20 år. Er forsåvidt litt enig i at de som innrømmer skal ha litt strafferabatt. Men egentlig ønsker jeg bare at de får brenne i hælvete begge to, og det får de nok når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermonie Granger

Viggo Kristiansen skulle fått skåret av pikken sin!Ialle fall om jeg hadde fått bestemme

Helt enig! Jeg kan godt holde ham mens du skjærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte være at han overflyttes til psykiatrisk avd.

Egentlig er det rart han ble dømt til fengselstraff og ikke psyk. behandling i utgangspunktet. Han har vært pasient på psykiatrisk fra tidlig barndom p.g.a. ADHD, og vært behandlet for det.

Jeg ble i allefall overrasket, siden jeg trodde det kun var i USA man fengslet mentalt syke mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...