Gå til innhold

Vel blåst, webbis!


Flisgubben

Anbefalte innlegg

Det ble for mye for deg, hva? Ja, takhøyden på DOL kan en si hva en vil om, men jeg ville nok få plass til å spise pannekaka mi her inne...

Dette var unødvendig, folk må få lov å blåse ut litt damp uten å bli feid av banen i hver sving. Helt unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Har du mensen eller? *s*

Kanskje det er på tide at vi lar denne diskusjonen ligge?

Det står jo litt om det i vår regelverk.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er på tide at vi lar denne diskusjonen ligge?

Det står jo litt om det i vår regelverk.

Med vennlig hilsen,

Hvis en ser bort fra de gangene Storebror hacker seg inn så er det jo du som har alle knappene i din hule (ei så runde) hånd.

Det eneste jeg vil si om regelverket er at hvis du skulle fulgt det så ville det bli svært mange blanke ark her inne.

Når likeverdige kamphaner (og høner) river kjeft med hverandre så bør de enten fjernes umiddelbart, eller la det stå til siste ordet er sagt, og bare la det stå. Av erfaring vet jeg at det er lettere å finne sistesiden på nettet enn å få siste ordet her inne, men dog. Du drøyet leeeenge før du endelig trykket «delete». Sov du? Eller måtte du se hvor det bar hen?

Det eneste overtrampet her inne kom fra meg ang. psyk, noe som ble behørig beklaget og forhåpentlig tilgitt. Resten var glefsing mellom likeverdige meningsmotstandere. Jeg er klar over at flisa's første reaksjon var SLETT, men i ettertid tror jeg hun deler min oppfatning som beskrevet ovenfor.

...men det er ikke bekreftet i skrivende stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjerringa di som ropte på webmaster. Som jeg trodde, du har det kun i munnen !

Kanskje du skulle møtt meg ansikt til ansikt før du deler ut poeng i øst og vest. Greier du ikke skille mellom RL og denne greia her så er du ille ute å kjøre.

Og ta gjerne med deg rosanna, jeg er ikke særlig skremt av noen av dere. Jeg tror dere egentlig er dønn kjedelige i virkeligheten.

Jeg skal dele denne med deg, som jeg fikk av Arne Flaaten:

Se ned på meg, og du ser en idiot. Se opp til meg, og du ser en gud. Se meg i øynene og du ser deg selv.

Så før du snakker om å knøvle noen på direkten, drøy'en til vi står ansikt til ansikt. Av de DOLere jeg har møtt i RL har jeg tilgode å bli uvenner med noen av dem. Dersom du har tatt mål av deg til å bli unntaket, så får det bli som det blir.

Men kommer du noen gang på treff? Jeg tror det ikke før jeg ser det. Du kunne jo risikere at det ble en hyggelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle møtt meg ansikt til ansikt før du deler ut poeng i øst og vest. Greier du ikke skille mellom RL og denne greia her så er du ille ute å kjøre.

Og ta gjerne med deg rosanna, jeg er ikke særlig skremt av noen av dere. Jeg tror dere egentlig er dønn kjedelige i virkeligheten.

Jeg skal dele denne med deg, som jeg fikk av Arne Flaaten:

Se ned på meg, og du ser en idiot. Se opp til meg, og du ser en gud. Se meg i øynene og du ser deg selv.

Så før du snakker om å knøvle noen på direkten, drøy'en til vi står ansikt til ansikt. Av de DOLere jeg har møtt i RL har jeg tilgode å bli uvenner med noen av dem. Dersom du har tatt mål av deg til å bli unntaket, så får det bli som det blir.

Men kommer du noen gang på treff? Jeg tror det ikke før jeg ser det. Du kunne jo risikere at det ble en hyggelig opplevelse.

Hvorfor drar du meg inn i dette, flisgubbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Missing link", stod det der...

Men, hva pokker har jeg med dette å gjøre?

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&;id=127740

Prøv en gang til. Kopier hele linken da den ikke er understreket hele veien, dette mangler:;id=127740 . Dette kan da du også, rosanna. Lim den inn i adressefeltet og trykk enter. Hvis du ikke greier det denne gangen så skal jeg selvfølgelig skrive den av for deg i en ny melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&;id=127740

Prøv en gang til. Kopier hele linken da den ikke er understreket hele veien, dette mangler:;id=127740 . Dette kan da du også, rosanna. Lim den inn i adressefeltet og trykk enter. Hvis du ikke greier det denne gangen så skal jeg selvfølgelig skrive den av for deg i en ny melding.

:-)

DEN var det krutt i!

Jeg veit ikke om jeg kan gå god for den, men nå er shandy noen hakk kjekkere enn meg....

Tror du vi er identiske siden du benytter denne anledningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

DEN var det krutt i!

Jeg veit ikke om jeg kan gå god for den, men nå er shandy noen hakk kjekkere enn meg....

Tror du vi er identiske siden du benytter denne anledningen?

Jeg vokter meg vel for å trekke konklusjoner om folks gjøren og laden i RL kontra DOL. Jeg har bare registrert at de som kan være høye i møkkfallet her inne ikke nødvendigvis er like brautende i RL.

Men du kan i alle fall være sikker på at jeg ikke viker tilbake for en utfordring. Dersom det er ønskelig stiller jeg gjerne til «debatt» med hvem som helst av DOLingene i RL. Det vil nok være noen som er så mørkeredde at de oppfatter dette som en direkte trussel, og det er det dessverre ingenting å gjøre med.

Din hukommelse er vel ikke så mye dårligere enne min, men jeg kan jo nevne at det ikke er SÅ lenge siden det gikk en frisk debatt om hvorvidt shandy og rosanna var en og samme person. Personlig ville jeg synes det hadde vært en nedtur om det var sant.

Uansett så er det ingen utspekulert manipulasjon som har foranlediget denne «invitten», jeg bare svarer på en utfordring.

Jeg ville ikke vært Flisgubben om jeg stakk pipa i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokter meg vel for å trekke konklusjoner om folks gjøren og laden i RL kontra DOL. Jeg har bare registrert at de som kan være høye i møkkfallet her inne ikke nødvendigvis er like brautende i RL.

Men du kan i alle fall være sikker på at jeg ikke viker tilbake for en utfordring. Dersom det er ønskelig stiller jeg gjerne til «debatt» med hvem som helst av DOLingene i RL. Det vil nok være noen som er så mørkeredde at de oppfatter dette som en direkte trussel, og det er det dessverre ingenting å gjøre med.

Din hukommelse er vel ikke så mye dårligere enne min, men jeg kan jo nevne at det ikke er SÅ lenge siden det gikk en frisk debatt om hvorvidt shandy og rosanna var en og samme person. Personlig ville jeg synes det hadde vært en nedtur om det var sant.

Uansett så er det ingen utspekulert manipulasjon som har foranlediget denne «invitten», jeg bare svarer på en utfordring.

Jeg ville ikke vært Flisgubben om jeg stakk pipa i sekken.

Vel,...jeg er ikke redd for å møte deg på ordentlig.

Om jeg ikke er like eplekjekk som jeg framstår her til tider, er ikke rosanna så innmari ulik sin høyst levende skaper.

Jeg møter deg gjerne, så får du selv bedømme hvorvidt jeg er en verdig samtalepartner eller ikke.

At du er usikker på om shandy og jeg er den samme, forundrer meg. Sååå like er vi dog ikke.

Jeg liker henne jeg, men identiske?,...neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...