Melaisa Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Og du har tatt natten tilbake? Eller har du begynt å bli nervøs allerede.....? ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 Og du har tatt natten tilbake? Eller har du begynt å bli nervøs allerede.....? ;-) Tja, tatt og tatt. Jeg må roe meg litt før jeg laller. Tenke ferdig. Ingen vits å legge seg når humøret er som nå. :-( 0 Siter
Melaisa Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Tja, tatt og tatt. Jeg må roe meg litt før jeg laller. Tenke ferdig. Ingen vits å legge seg når humøret er som nå. :-( Såpass.... *Trøstekoseklemme* 0 Siter
nanna Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 Såpass.... *Trøstekoseklemme* Takk, trengte den. 0 Siter
Melaisa Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Takk, trengte den. Du kan få så mange som du har lyst på, jeg driver og sparer på dem, nemlig. "To get a little love you got to give a little love" 0 Siter
nanna Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 Du kan få så mange som du har lyst på, jeg driver og sparer på dem, nemlig. "To get a little love you got to give a little love" Du er vel snill, Melaisa. *susse* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.