Gå til innhold

Hjelp!Anntrekk i konfirmasjon


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Noen som har råd til hvordan man skal kle seg i borgelig konfirmasjon. Det er til broren til samboeren min.

Er rimelig blakk også..

Kan jeg f.eks ha svart jakke og et kort skjørt med en hvit bluse inni? HJÆLP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høres fint ut

Stort sett går folk likt kledd i borgelig og kirke-konfirmasjon. Bunad hvis du har, eller jakke, bluse og skjørt (som du foreslo). Pene strømper, sko og veske, smykker osv som pynter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kler seg like pent i borgerlig konfirmasjon, som i kirkelig.

Hvis klærne du snakker om er pene, er det altså ingenting i veien for et slikt antrekk. Slapp av, det er jo ikke liv om å gjøre da. :o)

Jeg har (borgerlig) konfirmant selv på lørdag, og har enda ikke bestemt meg for antrekk. Må vel ut å shoppe noe passende i løpet av uka, tenker jeg.

Man skulle jaggu meg hatt bunad, så hadde man ikke trengt å bruke energi på å bekymre seg for sånne bagateller. ;o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres helt greit ut jeg! Ta på deg det du har, og som du føler deg vel i. Mange bruker bunad, andre igjen bruker skjørt og bluse, eller andre kjoler eller drakter.

Jeg skal bruke bunad i konfirmasjon til helga. Om jeg rekker å stryke den... *sukk*

(Noen som vet hvor mye det koster å levere inn en hel bunad til rens/stryking/stiving?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...