Gå til innhold

Kjære Moen!


Vibeke

Anbefalte innlegg

Ang. mitt innlegg lengre ned på siden:

I dag var jeg hos legen. Jeg var der av en helt annen grunn, og nevnte ikke på det med smertene i siden og det, for jeg hadde ikke vondt i dag tidlig og trodde det var over, men nå senere på dagen har det kommet tilbake.

Hvis det er en betennelse, gjør det da konstant vondt? Eller kan det komme mer sånn innimellom?

Kan man bli steril av egglederbetennelse?

Hva synes du jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vibeke! jeg er ingen lege men har selv hatt egglederbetennelse for ikke så altfor lenge siden... jeg hadde veldig vondt i hele tiden, klarte ikke rette meg opp og lå sammenkrøpet i senga og skreik.

jeg tok gu hos en fersk gynekolog og hun fant ingenting til min forundring. Jeg tok oxo blodprøve og i blodet mitt viste det seg at jeg hadde en infeksjon et sted i kroppen. Legen spurte om noen av piercingene mine var nye... Da ble jeg ganske paff, siden jeg kom dit med forferdelige magesmerter.

hva det egentlig var det jeg hadde vet jeg ikke ennå, men da jeg var ferdig med 2 ukers hardt kjør på penicilin tok legen min blodprøve av meg og det viste seg at det ikke fantes noe galt lenger..

jeg vil anbefalle deg å ta en blodprøve jeg! Da finner de ut om det er noe som feiler deg..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har ikke ditt tidligere spørsmål, så jeg kan bare svare på det du nå spør om:

Betennelse kan variere med hensyn til smerter, oftest er det konstant. Ca 15% blir sterile etter en eggleder betennelse.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...