Gå til innhold

stygge føtter med hard hud og sprekker

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hallo. Jeg er en dame i 20-åra som har så stygge ben. Masse hars hud på tær og hæl samt tørr og sprekkete hud.

Har gode sko og er nøye med tørk av føtter etter dusj og bad samt smøruing.

Hva kommer det av at man får så mye hard og stygg hud. Den er så hard at når jeg tar på den kjennes ikke huden under...

Den er hvitaktig og kan prelles av. Tør nesten ikke bestille time hd fotpleier for jeg synes det er flaut med så stygge bein.

Hva bør jeg gjøre...

Fortsetter under...

Gjest jentetjueår

Det er akkurat det du skal gjøre,nemlig bestill time hos fotpleier.De har nok sett mange styggeføtter*S* Så det er ingenting å skjemmes over.Lykke til.

Hei

Det kan nok også hjelpe å kjøpe en fotfil, og file undersiden av beina etter dusjing ca en gang i uka. Dette gjør hvertfall jeg, og det hjelper, men det må gjøres regelmessig. Hardheten under føttene tror jeg blant annet avhenger av hvor mye man går til daglig. I fjor hadde jeg en jobb hvor jeg gikk mye og da fikk jeg mer hard hud enn nå som jeg ikke går like mye til daglig. Men det kan nok være lurt å ta kontakt med fotpleier også (som har sett mange forskjellige bein, både unge og gamle!)

Gjest Våril

Hei

Det kan nok også hjelpe å kjøpe en fotfil, og file undersiden av beina etter dusjing ca en gang i uka. Dette gjør hvertfall jeg, og det hjelper, men det må gjøres regelmessig. Hardheten under føttene tror jeg blant annet avhenger av hvor mye man går til daglig. I fjor hadde jeg en jobb hvor jeg gikk mye og da fikk jeg mer hard hud enn nå som jeg ikke går like mye til daglig. Men det kan nok være lurt å ta kontakt med fotpleier også (som har sett mange forskjellige bein, både unge og gamle!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...